project: X ofjaa eigelijk R foto's van de nieuwe kappen op pagina 15
-
- Quad Expert
het gaat niet altijd over hoe snel een quad is spoor...
hij heeft de TRX in onderdelen gekocht. beter lezen... je ziet tog dat hij met een leeg frame thuis kwam..
hij heeft de TRX in onderdelen gekocht. beter lezen... je ziet tog dat hij met een leeg frame thuis kwam..
Laatst gewijzigd door tointjuh op zo 04 mar, 2007 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quad Expert
spoor! schreef:helemaal niet? doe je netjes loopt ie wel gewoon?
het blok had ik vd week in elkaar zitten maar er zit iets niet goed in de versnellings bak waardoor hij weer uit elkaar moet.
dus nu ligt het blok bij een motorzaak om de carters van elkaar te laten halen als ik em dan terug heb kan ik het probleem op lossen en dan het hele spul weer in elkaar zetten.
dan kan ik volgend weekend het blok erin hangen en kijken of ie loopt.
ik heb bij ralph al wel nieuwe koppelings platen besteld want dat setje dat er nu in zit is echt bagger dus als ie volgend weekend loopt zal het nog nie echt super zijn
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Toeschouwer
SlOoT schreef:Heb je alleen daarvoor het blok naar een motorzaak gebracht ?yamaha tri-z schreef:
dus nu ligt het blok bij een motorzaak om de carters van elkaar te laten halen
jaa niet alle blokken zijn zo gemaakt dat ze van elkaar komen als je alle bouten los haalt.
sommige zitten in elkaar DMV pers fittingen
daarom zal ie dat wel gedaan hebben
-
- Quad Expert
-
- Quad Expert
die methode heb ik ook wel eens gebruikt tot dat een keer de stukken aluminium rond m'n oren vlogen toen ben ik overgestapt op de iets wat voorzichtigere aanpakSlOoT schreef:Nog nooit van pers fittingen gehoord De carters van 2-takt crossblokken halen wij altijd uit elkaar met een grote hamer Maar dat zijn dan wel van die ouwe gare blokken...
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Toeschouwer
haha dat is aangekoekt vuil ralph dat kwam er niet af.Ralph schreef:Oh oh, wel alles eerst netjes schoon maken voordat je het monteert he Mooi hoor!
geloof me ik heb zowat alles schoongemaakt tot aan de kleinste dingen
ik heb vandaag eindelijk de scheidings ringen voor de dual rate veren kunnen maken dus die zijn nu ook gemonteerd.
zie hier:
greetz
-
- Quad Expert
- Contacteer: