project: X ofjaa eigelijk R foto's van de nieuwe kappen op pagina 15
-
- Quadrunner
-
- Quad Expert
-
- Quadfanaat
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
# 69 NikkY schreef:je hebt hem wel ver moeten duwen ofnie maar wanneer is je blok weer terug of klaar ?
grte nikky
voor het blok heb ik nog een paar pakkingen nodig en 1 kering.
voor het frame nog 4 busjes en dan het plastic nog
en het duwen viel wel mee t is aan de overkant van de straat
OpticalNicolas schreef:zeer mooi
maar wat staat er nou toch op die plaatjes
geduld geduld
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quadrunner
-
- Quad Expert
-
- Quad Expert
gistere kreeg ik telefoon van vls dat mijn plastic binnen was.
ze zouden het op de post doen en dan zou het een deze dagen binnen komen.
ik ging er dus van uit dat het maandag zou komen maar blijkbaar bezorgen ze ook op zaterdag want om half 1 vanmiddag ging de bel en stonden er 2 gruwelijk grote dozen op de stoep.
k heb het snel uit gepakt en ben aan de slag gegaan.
uit eerdere ervaring met de quadzilla wist ik dat maier plastic wel eens last wil hebben van een slechte pas vorm.
en dat er andere beugeltjes bij gelevert zijn.
de front fenders gingen en makkelijk op even als de tankcover.
de fronts heb ik echter niet met alle beugeltjes vast gezet 2 in plaats van 6 om precies te zijn.
dit omdat je 2 beugeltjes hebt om de voorkant omhoog te houden.( deze heb ik wel gebruikt)
2 beugeltjes om de spatborden zelf te ondersteunen. (deze heb ik niet gebruikt omdat het een race cut word)
2 beugeltjes om de hood vast de houden als je een 86 of 87 model hebt. (deze heb ik ook niet gebruikt want de mijne is van 88)
de hood had iets meer overtuiging nodig omdat de gaatjes niet helemaal netjes uit gefreesd waren.
ook de rear fender vergde wat werk.
het ging dan voornamelijk over gaatjes boren voor de geleidings rubbers en de ondersteunings beugeltjes.
ook moest ik een stukje weg vijlen en zagen omdat hij anders niet op de quad paste.
verder ging de montage vrij eenvoudig.
voor al die beugeltjes zit er zelfs uitleg bij en ook bouten en moeren.
zie hier het eind resultaat.
er komt nog wel een andere zadelhoes op en nog een race cut, ook snijd ik de rearfender een beetje bij omdat ik daar met mijn laarzen aan blijf hangen.
greetzz bart
ze zouden het op de post doen en dan zou het een deze dagen binnen komen.
ik ging er dus van uit dat het maandag zou komen maar blijkbaar bezorgen ze ook op zaterdag want om half 1 vanmiddag ging de bel en stonden er 2 gruwelijk grote dozen op de stoep.
k heb het snel uit gepakt en ben aan de slag gegaan.
uit eerdere ervaring met de quadzilla wist ik dat maier plastic wel eens last wil hebben van een slechte pas vorm.
en dat er andere beugeltjes bij gelevert zijn.
de front fenders gingen en makkelijk op even als de tankcover.
de fronts heb ik echter niet met alle beugeltjes vast gezet 2 in plaats van 6 om precies te zijn.
dit omdat je 2 beugeltjes hebt om de voorkant omhoog te houden.( deze heb ik wel gebruikt)
2 beugeltjes om de spatborden zelf te ondersteunen. (deze heb ik niet gebruikt omdat het een race cut word)
2 beugeltjes om de hood vast de houden als je een 86 of 87 model hebt. (deze heb ik ook niet gebruikt want de mijne is van 88)
de hood had iets meer overtuiging nodig omdat de gaatjes niet helemaal netjes uit gefreesd waren.
ook de rear fender vergde wat werk.
het ging dan voornamelijk over gaatjes boren voor de geleidings rubbers en de ondersteunings beugeltjes.
ook moest ik een stukje weg vijlen en zagen omdat hij anders niet op de quad paste.
verder ging de montage vrij eenvoudig.
voor al die beugeltjes zit er zelfs uitleg bij en ook bouten en moeren.
zie hier het eind resultaat.
er komt nog wel een andere zadelhoes op en nog een race cut, ook snijd ik de rearfender een beetje bij omdat ik daar met mijn laarzen aan blijf hangen.
greetzz bart
CustomCoatingsHelvoirt
Mooi man, dat kanon
----->kawasaki klf 300 B<-----
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
-
- Quad Expert
ik kon het maar net over mijn hart verkrijgen maar, na een uur of 2 spelen met de decoupeerzaag en me herhaaldelijk in m'n tengels te hebben gezaagt is dit het eind resultaat van het plastic.
het kan zijn dat het scheef lijkt maar dat is omdat ik er niet recht voor zat met de camera dus dat is gezichts bedrog.
het eind resultaat van de hele quad zal afhangen van de leveranciers voor mijn blokje.
een ding is zeker ik kan niet wachten om hem te proberen
het kan zijn dat het scheef lijkt maar dat is omdat ik er niet recht voor zat met de camera dus dat is gezichts bedrog.
het eind resultaat van de hele quad zal afhangen van de leveranciers voor mijn blokje.
een ding is zeker ik kan niet wachten om hem te proberen
CustomCoatingsHelvoirt