evenement in budel?!
morgen weet ik meer te zeggen over het hoe of wat,ik heb vanavond iemand gesproken van het bestuur het is mogelijk maar we moeten even kijken hoe het met de vergunningen gaat en ze moeten weten met hoeveel quads we komen dus hoe meer hoe beter en goedkoper
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
over de kosten kan ik nog niets zeggen,het ligt er aan hoe we het willen aanpakken,willen we het doen als een wedstrijd verband dan komt er veel bij kijken oa een dokter die aanwezig moet zijn ehbo baanposten tent en dergelijke en dan de vergunningen,of we moeten het pakken als een trainings dag dan kan alles veel goedkoper uitvallen en het ligt grotendeels aan het aantal rijders die komen,wil je het als wedstrijddag dan moeten we minstens 100 quads bij elkaar krijgen om het rendabel te krijgen,of als trainingsdag maar dan is het maar van 11 tot 4 uur misschien kan ot wil iemand van de modderberen en/of qcn bestuur een mail rondsturen wie echt geintreseerd is in een dag.
en evt. contact met mij opnemen om het een en ander te bekijken en eens samen met het bestuur te bespreken wat we zelf kunnen doen en zelf kunnen regelen,want vele handen maken toch licht werk.
bart
en evt. contact met mij opnemen om het een en ander te bekijken en eens samen met het bestuur te bespreken wat we zelf kunnen doen en zelf kunnen regelen,want vele handen maken toch licht werk.
bart
www.kicker.nl
car audio power
car audio power