Tja Fubar wat kan ik zeggen, zo zijn we nu éénmaal. Wij leren graag mensen kennen en doen al eens graag een vriendendienst. Zelfs al waren we tot nu toe maar forum en chat vrienden
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
. Ik ben er wel zeker van dat we vandaag een vriend extra erbij hebben met u.
Het was inderdaad erg gezellig en aangenaam zelfs al na het eerste contact.
Vriendendiensten komt ge helaas tegenwoordig niet veel meer tegen. Ze doen zich zelfs nog maar zo weinig voor dat de meeste mensen er zelfs niet meer in geloven
![Verward :?](./images/smilies/icon_verward.gif)
. En toch bestaat het nog en ge hebt het zelf ondervonden, zelfs al zitten er redelijk wat km tussen.
Ge weet het hé bij uw volgende grote verandering staan we weer klaar om u te helpen. Ik kijk er al naar uit om 2 redenen namelijk : om u terug te ontmoeten en omdat ik graag met zulke dingen bezig ben. Ge hebt het ook kunnen zien dat ik er ook het materiaal voor heb.
Tof dat ge er ook zo over denkt dat Kevin zijn quad in het echt mooier is dan op Foto's
![Duim Omhoog :duimhoog:](./images/smilies/icon_duim_omhoog.gif)
en ja idd dat geluid
![Geschockeerd :shock:](./images/smilies/icon_shock.gif)
het is gewoon prachtig. Je hoort gewoon dat er power en pit inzit in dat ding
![Rock :rock:](./images/smilies/icon_rock.gif)
.
En ge hebt het ook rap kunnen zien dat Kevin er beestig goed mee omkan met die kleine demonstratie met uw quad
Tja en dan mijn Charger, het is mijn heiligdom zoals ik u gezegd heb. Volgende keer als ge hier zijt maken we eens een ritje met hem dan voelt ge eens REAL AMERICAN MUSCLE, dat is beloofd.
Vandaag ging het moeilijk want ge zag zelf dat ik eerst een heel wagenpark moest opzij zetten.
Maar terug on topic, uw quad staat nu al een heel stuk ruiger en vetter en inderdaad de baanligging is heel anders.
Niet te geloven als je ziet dat dzelfde bandenmaat verschillend kan zijn in breedte. Dus op die nieuwe velgen van Kevin liggen ook diezelde banden op als die van u en dan gaat hij nog wat breder komen te staan. Ongelooflijk hé dat het zelf een verschil is van bijna 2 cm
Ge hebt Kevin zelf gehoord hé : tief platt und breit dus diep, plat en breed.
Voor die zot kan het maar niet breed genoeg
Maar alé het is weer voor de zoveelste keer 3h40 in de nacht en ga nu maar weer een uurtje of 2 slapen, ben toch een beetje moe nu
![Zzz :zzz:](./images/smilies/icon_slaap.gif)