-- FUBAR's Yamaha Raptor 350 Project --

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Ja idd was echt tof om Fubar te leren kennen. Echt een kei toffe gast, goed gelachen en natuurlijk ook wat gewerkt aan zijn quad want dat was tenslotte de bedoeling.

Ik moet zeggen alweer een gedeelte van het project geslaagd :knikduim:

Het plezantste van de dag was toen Fubar Kevin zijn Raptor hoorde, hij kreeg gewoon kippevel van het geluid en schuim op zijn mond :lol: :lol: :lol:
FUBAR
Quadrider
Quadrider

Bericht door FUBAR »

Inderdaad...gisteren even op de chat en dan maar halsoverkop besloten om vandaag af te spreken om wat werkjes aan de quad uit te voeren...

Bedoeling was: Verlagingskit en overgespoten a-armen plaatsen...

Vanmiddag was het dus zover...Omdat ik niet met de quad in de Limburg geraak, kwamen Charger 69 en Kevin naar Antwerpen om me met quad en al op te laden en richting hun huis te rijden...

Onderweg was het al heel gezellig en hoewel we elkaar nooit gezien hadden, waren we allemaal onmiddellijk op ons gemak...

Aangekomen te Limburg trok Charger 69 onmiddellijk zijn werkplunje aan en begon samen met Kevin aan de werken...Bandjes eraf, remklauw eraf, a-armen eraf,...

Guido aan het werk, kan je van mij niet zeggen...Ik ken er niets van en zat er dus maar een beetje op m'n lamme ...:

Afbeelding

De nieuwe a-armen naast de oude, Charger 69 en Kevin hadden de armen laten overspuiten zodat ze beter zouden passen bij mijn toekomstige kappen:

Afbeelding

Het resultaat vooraan:

Afbeelding

Afbeelding

Het resultaat achteraan:

Afbeelding

En een zij-aanzichtje:

Afbeelding

Terug op de aanhangwagen, klaar voor vertrek naar Antwerpen!

Afbeelding

Persoonlijk vind ik het resultaat heeeel mooi, ik ben er echt blij mee...Het rijdt ook enorm fijn...

Charger 69 en Kevin, nogmaals heel hard bedankt! Jullie deden al het werk gewoon als vriendendienst, zonder kosten, dat vind ik heel fijn van jullie!

De quad van Kevin ziet er in het echt NOG beter uit dan op foto, die is AF...En inderdaad, het geluid, mmmm...

Ook heb ik de Dodge Charger en de andere pareltjes gezien, prachtige wagens...Toen de Charger gestart werd, man man, zalig geluid!

Hopelijk (en waarschijnlijk) zien wel elkaar binnekort terug...
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

ja die quad van jou wordt vetter met de dag! :knikduim: :wink:
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Tja Fubar wat kan ik zeggen, zo zijn we nu éénmaal. Wij leren graag mensen kennen en doen al eens graag een vriendendienst. Zelfs al waren we tot nu toe maar forum en chat vrienden :) . Ik ben er wel zeker van dat we vandaag een vriend extra erbij hebben met u.
Het was inderdaad erg gezellig en aangenaam zelfs al na het eerste contact.

Vriendendiensten komt ge helaas tegenwoordig niet veel meer tegen. Ze doen zich zelfs nog maar zo weinig voor dat de meeste mensen er zelfs niet meer in geloven :? . En toch bestaat het nog en ge hebt het zelf ondervonden, zelfs al zitten er redelijk wat km tussen.

Ge weet het hé bij uw volgende grote verandering staan we weer klaar om u te helpen. Ik kijk er al naar uit om 2 redenen namelijk : om u terug te ontmoeten en omdat ik graag met zulke dingen bezig ben. Ge hebt het ook kunnen zien dat ik er ook het materiaal voor heb.

Tof dat ge er ook zo over denkt dat Kevin zijn quad in het echt mooier is dan op Foto's :duimhoog: en ja idd dat geluid :shock: het is gewoon prachtig. Je hoort gewoon dat er power en pit inzit in dat ding :rock: .

En ge hebt het ook rap kunnen zien dat Kevin er beestig goed mee omkan met die kleine demonstratie met uw quad :D

Tja en dan mijn Charger, het is mijn heiligdom zoals ik u gezegd heb. Volgende keer als ge hier zijt maken we eens een ritje met hem dan voelt ge eens REAL AMERICAN MUSCLE, dat is beloofd.

Vandaag ging het moeilijk want ge zag zelf dat ik eerst een heel wagenpark moest opzij zetten.

Maar terug on topic, uw quad staat nu al een heel stuk ruiger en vetter en inderdaad de baanligging is heel anders.

Niet te geloven als je ziet dat dzelfde bandenmaat verschillend kan zijn in breedte. Dus op die nieuwe velgen van Kevin liggen ook diezelde banden op als die van u en dan gaat hij nog wat breder komen te staan. Ongelooflijk hé dat het zelf een verschil is van bijna 2 cm :shock:

Ge hebt Kevin zelf gehoord hé : tief platt und breit dus diep, plat en breed.

Voor die zot kan het maar niet breed genoeg :lol:

Maar alé het is weer voor de zoveelste keer 3h40 in de nacht en ga nu maar weer een uurtje of 2 slapen, ben toch een beetje moe nu :zzz:
yamahakodiak
Quadracer
Quadracer

Bericht door yamahakodiak »

ziet er super uit :duimhoog:
heel knap
yamaha grizzly 700fi
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

bedankt voor de lovende woorden over mijn quad jeroen.

het was een fijne dag en goed gelachen .

u quad word idd mooier en mooier !

ik zal u het geluid doorsturen kunt ge ervan dromen :D :lol:

Probeer ook nog maar eens wat ik voor gedaan heb met u quad he :) :wink:

greetzz
chief
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door chief »

dedjuu Fubar , da's wel zeer schoon als em zo plat ligt, es opzoeken of ze dat voor de Suzuki ook hebben

Very Nice! :)
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

voor suzuki bestaat dat ook :wink:
FUBAR
Quadrider
Quadrider

Bericht door FUBAR »

Bedankt voor de fijne commentaar...

De nieuwe kappen zijn reeds op 18/03/07 besteld...Nu blijkt de betaling (van de dealer naar de USA) al twee keer mislukt te zijn. Vorige maandag is het pas echt gelukt...Nog een tijdje geduld dus...
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Amai mijne kletskop staat in beeld links op één van die foto's. Maar goed dat het geen weerkaatsing gaf in de foto :lol: :lol: :lol:

@ Fubar ja nu maar hopen dat het bestelde rap aankomt zodat ik er eens mee kan verder doen. Mijn vinger jeuken weer, rare jongens die vingers :lol: :lol:

Maar ja liever zo dan dat ik lui in de zetel zit :zzz:
kane
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door kane »

welke kleur die kappen ?

mooi projectje
myn site www.quadblast.tk

Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
FUBAR
Quadrider
Quadrider

Bericht door FUBAR »

@ Kane, nog even geduld... :p
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

ik weet het maar mag het niet zeggen :p :engel: :wink:
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

KEVIN-RAPTOR #6 schreef:ik weet het maar mag het niet zeggen :p :engel: :wink:
kevin je bent een deugniet!
je mag de mensen niet zo nieuwsgierig maken foei! :mrgreen:
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

nee echt ik weet het maar mag het voorlopig nog niet zeggen :duivel2: :tongduim:
Plaats reactie