banshee met powervalve

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

Hey heb vraagje, heb een blok van een rd400 liggen, wat zou dat geven moest ik deze in men blaster leggen?
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

RD400?? :? Wat is dat voor een blok?
Uit zoiets?
Afbeelding
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

Ralph schreef:RD400?? :? Wat is dat voor een blok?
Uit zoiets?
Afbeelding
nee watergekoeld, maar staat 399cc op tis een yamaha blok en veronderstel dat het uit een dt400 komt. serienummer staat er helaas niet meer op :oops:
greetz
Nighty

dt 400

Bericht door Nighty »

dt 400?

ik heb wel ooit is een blaster gezien met een dt250 blok erop ook watergekoeld.

Ik zal is goed zoeken misschien kan ik de site nog vinden.
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

sdsracer schreef:Hey heb vraagje, heb een blok van een rd400 liggen, wat zou dat geven moest ik deze in men blaster leggen?
kan misschien maar is moeilijk je moet meten en zelf ophangpunten aan je frame maken. Daarbij moeten je tandwielen ook recht achter elkaar uitkomen anders gaat je ketting scheef en slijt ie snel. Misschien dat mark of ronieb goeie tips kunnen geven die hebben dat ook wel eens gedaan. met een blaster en een ander blok.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

das alemaal geen probleem, maar ben nog niet zeker of ik het wel zal doen hoor. Zal men 200 maar oppeppen tot een 240 en alle mods toeveoegen, zal dan ook wel wat harder gaan. Heb bij een vriend van me en blok van een ktm250 ingelegd ook watergekoeld. Maar de shit is waar ga je met die radiator naartoe en koeld ie genoeg. greetz
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Daar kan je zo'n mooie Maier plastic kap voor kopen waar je radiator achter kan.
Let niet te veel op de quad waar het op zit, ze zijn echt niet goed bij hun hoofd bij Maier. Ze hebben centen zat en dan gaan ze het op zulke verotte quads showen, maar het gaat op het kapje :D
Afbeelding

En om nog even aan te tonen dat ze dus echt niet slim zijn bij Maier, een foto van een Banshee. Frame roest bijna door :? En achterop zit rood plastic...
Afbeelding
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

mja, valt goed op te lossen maar men nieuwe lichten komen daar. Maar ga em 1st helemaal vernieuwen en zal dan wel zien.
Plaats reactie