No Limit YFZ schreef:Denk dat het fake is, maar wel goed gedaan.
Vooreerst is het een 525 blok en geen 450, ten tweede is het met Ohlins vering en KTM werkt uitsluitend met WP.
nog even iets hierover , op atvscene word door een ktm testrijder gezegt dat hun quad er zowel in 450 als 525 kwam dus is best mogelijk dat dit hem word , over die ohlins herriner ik mij niets
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Vooreerst is het een 525 blok en geen 450, ten tweede is het met Ohlins vering en KTM werkt uitsluitend met WP.
nog even iets hierover , op atvscene word door een ktm testrijder gezegt dat hun quad er zowel in 450 als 525 kwam dus is best mogelijk dat dit hem word , over die ohlins herriner ik mij niets
Ohlins heeft pds systeem van wp gekocht, en wp zou schijnbaar de quad niet goed verend krijgen vandaar ohlins.
Ohlins heeft pds systeem van wp gekocht, en wp zou schijnbaar de quad niet goed verend krijgen vandaar ohlins.
lijkt me vaag, want wp is van dochter bedrijf van ktm en wp is tegenwoordig hk.
Blaster-boy schreef:
lijkt me vaag, want wp is van dochter bedrijf van ktm en wp is tegenwoordig hk.
WP is wel een dochter van KTM maar toen dat gebeurde toen hebben de jongens van HK hun eigen bedrijf opgezet, namelijk hk suspension. Dit waren dus voormalig werknemers van WP maar hebben nu niets meer met WP te maken.
WP is zeker geen HK geworden want vanmiddag was er nog op motorexperience te zien hoe ze een ktm in elkaar zetten een wegmotor dan en daar zaten nog gewoon WP's onder
No Limit YFZ schreef:Ohlins en Yamaha zijn in zelfde handen, vandaar dat het me ten sterkste zou verwonderen dat er Ohlins onder KTM komt.
SUSPENSION
1 Ohlins dual rate springs with adjustable cross over on the front.
2 Front shocks have adjustable preload, compression and rebound adj.
3 Front upper control arms mount with adjustable Hym.joint bearings.
4 Front lower control arms mount with replaceable needle bearings
5 All control arms offer serviceable ball joints for reduced service cost
6 The upper control arms offer complete adj. of camber and caster.
7 Well engineered front and rear suspension offer 11 inches of wheel travel 8 Ohlins PDS reservoir rear shock with preload, comp. & rebound ADJ
9 Ohlins PDS system allows a no link design for reduced weight & maintenance
1 Ohlins PDS stands for progressive damping systems (dual piston design)
2 No link suspension adds ground clearance and makes rear shock change quick
Blijf het raar vinden, een amerikaanse site die als eerste het nieuwe model van een Europese quad uitbrengt, we zien wel, ik vind hem alvast mooi. Nu nog afwachten wat de praktijk gaat geven.
ik heb zaterdag een wedstrijdje gereden en daar was ralf hoorman van E-ATV, en die hebben goed contakt met KTM
E-ATV heeft zelfs een proto type van de KTM 450 met injectie (crossmoto) ter beschikking gekregen
dat blokje loopt net zo snel als een 525 met carb
volgens ralf komt er zeker een KTM450 quad, speciaal voor de amerikaanse markt