AlfA schreef:héél simpel, één antwoord :
Blijf gewoon uit de bossen weg, hou je aan de regels, en verbrod het niet voor de anderen die het quadrijden wél serieus nemen !
100% mee eens !
Die verandering gaat er ZEKER NIET komen als jij zo denkt...fox-rider schreef:ma ik vindt wette zijn er om te overtreden, je moet het gewoon niet teveel doen
en wat ook waar is dat het gewone volk een afkeer hebbe van quads maar daar zouden we eens verandering in moeten brengen
Wat heb jij voor een ingesteldheidfox-rider schreef:ma ik vindt wette zijn er om te overtreden, je moet het gewoon niet teveel doen
en wat ook waar is dat het gewone volk een afkeer hebbe van quads maar daar zouden we eens verandering in moeten brengen
ik hou me verlopig nog op de achtergrond tot ik mijn vast rijbewijs heb.
ciao
Ja, je mag ook niet zonder rijbewijs de baan opCharger69 schreef:Idd zo is het . Gebruik ook op de baan uw verstand en hang niet de cowboy uit want geloof me vroeg of laat stemmen ze weer ergens de 1 of ander wetgeving op quads en dan is het helemaal om zeep .
Dus keep cool en don't be an asshole on the road
man man, ik geef u voor zo'n uitspraak een min punt, kijk ik doe mijn hobby graag en zou dat nog lang willen doen, er zijn nu al zo weinig plaatsen waar je nog mag rijden, met zo een ingesteldheid wordt het alleen ergerfox-rider schreef:ma ik vindt wette zijn er om te overtreden, je moet het gewoon niet teveel doen
ik hou me verlopig nog op de achtergrond tot ik mijn vast rijbewijs heb.
ciao