politie

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
spoor!
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1285
Lid geworden op: do 19 okt, 2006 19:29

Bericht door spoor! »

AlfA schreef:héél simpel, één antwoord :

Blijf gewoon uit de bossen weg, hou je aan de regels, en verbrod het niet voor de anderen die het quadrijden wél serieus nemen !

100% mee eens !
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4014
Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05

Bericht door BULLET-PROOF »

get al life !
NielsVV
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 38
Lid geworden op: do 22 mar, 2007 13:06
Locatie: Affligem [Be]

Bericht door NielsVV »

Maar...
hoe weet je eigenlijk waar je nog mag rijden?

Elk veldbaantje waar geen verbodsbord staat mag je in principe in?
Yamaha Powered...
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Bericht door Charger69 »

Idd zo is het :roll: . Gebruik ook op de baan uw verstand en hang niet de cowboy uit want geloof me vroeg of laat stemmen ze weer ergens de 1 of ander wetgeving op quads en dan is het helemaal om zeep :roll: .

Dus keep cool en don't be an asshole on the road :rock:
fox-rider
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 22
Lid geworden op: za 09 jun, 2007 14:14

verschillende meningen blijkbaar he niels

Bericht door fox-rider »

ma ik vindt wette zijn er om te overtreden, je moet het gewoon niet teveel doen
en wat ook waar is dat het gewone volk een afkeer hebbe van quads maar daar zouden we eens verandering in moeten brengen :p

ik hou me verlopig nog op de achtergrond tot ik mijn vast rijbewijs heb.

ciao
GO HOME! OR DIE TRYING!
AlfA
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1783
Lid geworden op: di 03 aug, 2004 08:21
Locatie: Bree
Contacteer:

Re: verschillende meningen blijkbaar he niels

Bericht door AlfA »

fox-rider schreef:ma ik vindt wette zijn er om te overtreden, je moet het gewoon niet teveel doen
en wat ook waar is dat het gewone volk een afkeer hebbe van quads maar daar zouden we eens verandering in moeten brengen
Die verandering gaat er ZEKER NIET komen als jij zo denkt...

Net zoals met auto-tuning, vroeger mochten we veel, maar toen kwamener ook van die gasten zoals jou, die er toch telkens weer net te ver in gaan, dan komen er regels, en dan is 't voor IEDEREEN gedaan, ook voor degenen die zicht altijd gedragen hebben :?

Als je deze mening blijft behouden, Zal je van mij in ieder geval geen info meer krijgen :x
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
karl
Quadrider
Quadrider
Berichten: 308
Lid geworden op: za 25 nov, 2006 07:33

Re: verschillende meningen blijkbaar he niels

Bericht door karl »

fox-rider schreef:ma ik vindt wette zijn er om te overtreden, je moet het gewoon niet teveel doen
en wat ook waar is dat het gewone volk een afkeer hebbe van quads maar daar zouden we eens verandering in moeten brengen :p

ik hou me verlopig nog op de achtergrond tot ik mijn vast rijbewijs heb.

ciao
Wat heb jij voor een ingesteldheid :duimlaag:
denk je als je je vast rijbewijs hebt dat je dan alles mag?
:afgestudeerd:
Gebruikersavatar
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2863
Lid geworden op: di 15 nov, 2005 09:03

Bericht door JohnBeton »

Charger69 schreef:Idd zo is het :roll: . Gebruik ook op de baan uw verstand en hang niet de cowboy uit want geloof me vroeg of laat stemmen ze weer ergens de 1 of ander wetgeving op quads en dan is het helemaal om zeep :roll: .

Dus keep cool en don't be an asshole on the road :rock:
Ja, je mag ook niet zonder rijbewijs de baan op :p
ICHE
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 06 jun, 2006 16:45

Re: verschillende meningen blijkbaar he niels

Bericht door ICHE »

fox-rider schreef:ma ik vindt wette zijn er om te overtreden, je moet het gewoon niet teveel doen
en wat ook waar is dat het gewone volk een afkeer hebbe van quads maar daar zouden we eens verandering in moeten brengen :p

ik hou me verlopig nog op de achtergrond tot ik mijn vast rijbewijs heb.

ciao
man man, ik geef u voor zo'n uitspraak een min punt, kijk ik doe mijn hobby graag en zou dat nog lang willen doen, er zijn nu al zo weinig plaatsen waar je nog mag rijden, met zo een ingesteldheid wordt het alleen erger
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
fox-rider
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 22
Lid geworden op: za 09 jun, 2007 14:14

Bericht door fox-rider »

nja ik ben nog jong ma ik zal er in de toekomst mee rekening houden en tuurlijk hou ik me aan de regels als ik op de baan ben want breng niet alleen mijn eigen in gevaar maar ook andere dus ik ben geen cowboy

ik vindt da we gewoon terug meer in de bosse moge rijde, das juist het fijnste met een quad in een bos
op circuit is ook leuk ma na een tijdje wordt dat ook maar saai

in bosse vindt ge altijd nieuwe dingen, nieuwe uitdaginge

sorry voor mijn vorige uitspraak
maar het kwam er gewoon opneer da we ons meer moete late horen
denk ik..


groetjes
GO HOME! OR DIE TRYING!
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4014
Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05

Bericht door BULLET-PROOF »

nee zoals daarjuist , ene met ne 700 die voor ons reed met de helm rond zijn arm ipv op zijn hoofd :hot:
FUBAR
Quadrider
Quadrider
Berichten: 413
Lid geworden op: di 17 okt, 2006 22:09
Locatie: Antwerpen

Bericht door FUBAR »

DAT zijn de "quad-rijders" waar de mensen het van op hun heupen krijgen...Ik geef ook wel eens wat meer gas, ga eens iets harder door een bocht, maar 95 % van de tijd rij ik normaal, vaak zelfs iets te traag. Als ik mensen in de buurt zie, en zeker met kinderen, pas ik mijn snelheid en rijgedrag aan, ook met mijn auto, zodat men zeker niet kan denken, weeral ne jonge, zotte gast, een gevaar...Ik heb, naast die boswachter, nog geen vieze blikken gezien, eerder positief...
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Bericht door Charger69 »

@ Johnbeton

Dat is juist wat ik bedoel. Er zijn ook mensen die zonder rijbewijs met de auto rijden. Kijk laatst hebben ze bij loter toeval nog iemand gepakt zonder rijbewijs met de auto. Die man reed al 50 jaar zonde rijbewijs en heeft nog nooit een ongeval gehad.

Ik heb vroeger ook zonder rijbewijs op de baan gezeten, maar heb me voor de rest steeds aan de geldende wetten gehouden zodat ik niet zou opvallen, en geen risico zou zijn voor anderen of voor mezelf.

Dus Ik weet dat je erop doelt dat Kevin op de baan zit zonder rijbewijs, maar dat is steeds met mij erbij en hij hangt niet de cowboy uit en gedraagt zich op de weg. Op die manier heeft hij de beste leerervaring en rijervaring meegekregen die ge kunt krijgen.

Dat is juist mijn bedoeling met don't be an asshole on the road.

Trouwens ik heb vroeger gasten genoeg gekend die zonder enige rijervaring een zware motto kochten en de baan opgingen zonder rijervaring met zo een zware machine, ze liggen nu wel op het kerkhof.

Dit is met quads net hetzelfde, geen ervaring en dadelijk op een 700 kruipen en dan maar de paljas op de baan uithangen. Hoe lang gaat dat blijven duren denkt ge ?

Idd zoals Kevin hierboven vermeldde kwamen we straks een 700 tegen met een jonge snaak op die dat ding niet meester was en toch driftend de straat uitgereden prbeerde te komen met de helm rond zijn arm ipv op zijn hoofd. Als ik nu enkele seconden eerder aan die zijstraat was geweest had hij onder mijn RAM gestoken want hij kwam zo zot de bocht om en waggelde heen en weer met de quad zodat hij nooit meer in staat was geweest om een ongeval te vermijden.

Door zulke cowboys gaan ze nog een wet invoeren zoals bij de motoren. Rijbewijs met een klasse tot een bepaalde cilinderinhoud.

Dus puntje bij paaltje : als ge op de baan rijd, rij met verstand en denk eraan dat ge niet alleen op de baan zijt." Motorrijders doden niet, die worden gedood ". :wink:
Gebruikersavatar
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2863
Lid geworden op: di 15 nov, 2005 09:03

Bericht door JohnBeton »

die met zijn helm rond zijn arm was dat waarschijnlijk nog gewoon van toen hij met zijn camino reed :p
cobby
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1271
Lid geworden op: ma 16 apr, 2007 13:37
Locatie: ( Belgie )

Bericht door cobby »

dergelijke kerels moeten eerst eens goed op hun bek gaan voor ze het door hebben dat dienen helm geen pesterij is .
Maar ja wa doe je der aan , wie niet horen wil moet voelen. :duivel3:
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
Plaats reactie