ik post mn rhino hier ook maar...
-
- Quad Master
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
- Locatie: zakkemakke
ik post mn rhino hier ook maar...
Helaas zal ie niet tegen die van ralph aankunnen, maar ik post mn rhino hier ook maar even:)
Volgende week komen de cdi, sheave, dak en velgen+banden
opties die er nu opzitten:
verstralers
knipperlichten in achterlichten ingebouwd
spoorverbreders
claxon met dieren geluiden en meer onzin
Lier
halve voorruit
beugels op de bak
hij is voorlopig nog zeker niet af, want er is zoveel moois te koop voor zon machine...
ik houd jullie op de hoogte
Volgende week komen de cdi, sheave, dak en velgen+banden
opties die er nu opzitten:
verstralers
knipperlichten in achterlichten ingebouwd
spoorverbreders
claxon met dieren geluiden en meer onzin
Lier
halve voorruit
beugels op de bak
hij is voorlopig nog zeker niet af, want er is zoveel moois te koop voor zon machine...
ik houd jullie op de hoogte
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
-
- Quad Master
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
- Locatie: zakkemakke
Ja dat is een super ruitjeRalph schreef:Dat raam lijkt mij ook wel wat, houd dat de wind goed tegen? Bij mij waait m'n haar zowat van m'n hoofd.
vangt alle wind zon beetje op, zonnenbrilletje op en je bent klaar
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
-
- Quadfanaat
- Berichten: 83
- Lid geworden op: ma 01 aug, 2005 10:40
- Locatie: Haasdonk - Beveren
- Contacteer:
hallo
der zit een ventilator achter de radiator.
ik heb een grotere radiator+oliekoeler+grotereventielator van PWR 25% MEER KOELING
als je hem sneller laat lopen is de standaart koeling op het nippertje.
we hebben 2000 testkm gedaan met de RHINO van DANNY daarmee zijn de scherpe kantjes
er af
waar op letten achterremblokken ,motorolie, radiator vuil blijft er goe in .
peter.
der zit een ventilator achter de radiator.
ik heb een grotere radiator+oliekoeler+grotereventielator van PWR 25% MEER KOELING
als je hem sneller laat lopen is de standaart koeling op het nippertje.
we hebben 2000 testkm gedaan met de RHINO van DANNY daarmee zijn de scherpe kantjes
er af
waar op letten achterremblokken ,motorolie, radiator vuil blijft er goe in .
peter.
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Ja die olie blijft een ramp hé, net zoals de 660 Grizzly. Heb zonet Rhino van ne maat opgehaald en olie gecontroleerd, heb er meer dan liter bij gekapt
Is dat trouwens beter met de Grizzly 700 ? Kwestie van te weten of we op beterschap mogen hopen met de Rhino 700 ooit...
Is dat trouwens beter met de Grizzly 700 ? Kwestie van te weten of we op beterschap mogen hopen met de Rhino 700 ooit...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
- Locatie: zelzate
- Contacteer:
het olieverbruik is een gekend probleem, johan zijn rhino (april 2006) is er meerdere maanden voor binnengeweest en zou nu opgelost zijn, zijn BRP CDI zit nu in een andere rhino en haalt vlotjes 80
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
En wat was dan oplossing ? Ik heb destijds zowat alles vervangen : piston, ringen, klepdichtingen,... en nog steeds hoog olieverbruik. Destijds met Denicol Pro 2000 20W50 beter dan met andere olie.brutus32 schreef:het olieverbruik is een gekend probleem, johan zijn rhino (april 2006) is er meerdere maanden voor binnengeweest en zou nu opgelost zijn, zijn BRP CDI zit nu in een andere rhino en haalt vlotjes 80
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
- Locatie: zelzate
- Contacteer:
wilden ze niet aan hem vertellen.. zouden iets aan de vario gedaan hebben vermoed hij
gedachtegang v johan en mij was : blok te heet --> blok zet uit --> tss schraapveren en cil wand speling --> ergo meer olieverbruik als het blok afkoelt krimpt het weer en zodoende ziet het bij nazicht er normaal uit
en als je blok wil controleren moet het koud zijn om aan te kunnen werken (allez, ik verbrand toch nie graag mijn pollekes )
gedachtegang v johan en mij was : blok te heet --> blok zet uit --> tss schraapveren en cil wand speling --> ergo meer olieverbruik als het blok afkoelt krimpt het weer en zodoende ziet het bij nazicht er normaal uit
en als je blok wil controleren moet het koud zijn om aan te kunnen werken (allez, ik verbrand toch nie graag mijn pollekes )
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
blok kan inderdaad uitzetten maar let op.
je cilinder is van aluminium
maar daar in zit een stalen bus.
je piston is van aluminium
aangezien staal een lager uitzettingscoefficient heeft dan aluminium kan het dus nooit zo zijn dat de ruimte tussen zuiger en cilinder wand groter word doordat de cilinder uitzet.
het zou dus eerder betekenen dat de ruimte oftewel speling kleiner word doordat de aluminium zuiger meer uitzet dat je stalen cilinderwand.
je cilinder is van aluminium
maar daar in zit een stalen bus.
je piston is van aluminium
aangezien staal een lager uitzettingscoefficient heeft dan aluminium kan het dus nooit zo zijn dat de ruimte tussen zuiger en cilinder wand groter word doordat de cilinder uitzet.
het zou dus eerder betekenen dat de ruimte oftewel speling kleiner word doordat de aluminium zuiger meer uitzet dat je stalen cilinderwand.
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quadfanaat
- Berichten: 83
- Lid geworden op: ma 01 aug, 2005 10:40
- Locatie: Haasdonk - Beveren
- Contacteer:
hallo
bij mijn weten is de 660 cylinder alu met een chroom laag (nikasil)
het probleem is dikwijls dat de motor +olie te warm worden waardoor een deel
van de olie verdampt door de karterontluchting.is ook verbruik!
dus evenbelangrijk als het koelwater is de olie te koelen.
je moet is op de site van PWR kijken die leveren een kit kompleet.25% MEER KOELING
MEER RENDEMENT EN LANGERE LEVENS DUUR VAN DE MOTOR.
zo een kit heb ik gekocht.
peter.
bij mijn weten is de 660 cylinder alu met een chroom laag (nikasil)
het probleem is dikwijls dat de motor +olie te warm worden waardoor een deel
van de olie verdampt door de karterontluchting.is ook verbruik!
dus evenbelangrijk als het koelwater is de olie te koelen.
je moet is op de site van PWR kijken die leveren een kit kompleet.25% MEER KOELING
MEER RENDEMENT EN LANGERE LEVENS DUUR VAN DE MOTOR.
zo een kit heb ik gekocht.
peter.