complete verandering van het forum
Het is toch veel gemakkelijker om alles wat met elkaar te maken heeft te groeperen, verslagen bij verslagen en foto's en projecten allemaal samen...
Ik probeer elk onderwerp op het forum door te nemen, ook al interresseerd het me wat minder. Maar blijkbaar zijn er veel mensen die slechts een deel lezen, dan kan ik de reorganisatie misschien wel begrijpen.
Hoop maar dat ik er aan kan wennen
Ik probeer elk onderwerp op het forum door te nemen, ook al interresseerd het me wat minder. Maar blijkbaar zijn er veel mensen die slechts een deel lezen, dan kan ik de reorganisatie misschien wel begrijpen.
Hoop maar dat ik er aan kan wennen
-
- Quad Master
-
- Quadrider
- Contacteer:
-
- Quadverslaafde
-
- Quadverslaafde
prima verbetering
Elk zen eigen stekje en zo kan men makkelijker persoonlijk minder interesante onderwerpen voorbij gaan.
Ga je ook minder domme en nutteloze reacties krijgen.
Grts
Elk zen eigen stekje en zo kan men makkelijker persoonlijk minder interesante onderwerpen voorbij gaan.
Ga je ook minder domme en nutteloze reacties krijgen.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quadrider
-
- Easy Quadrider
tis niet slecht zo maar wennen kben het nog steeds niet gewend.
vond het oude ook beter.
tis mischien overzichtelijker maar nu moet ik meerdere onderwerpen openen om wat te kunnen volgen. tis ook niet zo dat er elke dag 10 nieuwe topics bij komen in één onderwerp!
maar ga er de mensen die er hun tijd in hebben gestoken niet voor afbreken.
heb wel respect dat het voor andere weer beter is. trouwens met het weer van tegenwoordig heb ik precies al wa meer tijd om opt forum te zitten dus maakt het niet zo uit dat we mee moete zoeken.
vond het oude ook beter.
tis mischien overzichtelijker maar nu moet ik meerdere onderwerpen openen om wat te kunnen volgen. tis ook niet zo dat er elke dag 10 nieuwe topics bij komen in één onderwerp!
maar ga er de mensen die er hun tijd in hebben gestoken niet voor afbreken.
heb wel respect dat het voor andere weer beter is. trouwens met het weer van tegenwoordig heb ik precies al wa meer tijd om opt forum te zitten dus maakt het niet zo uit dat we mee moete zoeken.