Ik heb een paar dingen bedacht die we kunnen doen voor een geld op te halen voor een goed doel:
we huren de landsard weer af, ik zal contact op nemen met de tereinknecht en uitleggen dat het om een goed doel gaat enz. enz en hopelijk/waarschijnlijk krijgen we korting. Ik denk niet dat het deze optie word omdat we hier laatst al geweest zijn.
We maken een grote uitgezette tocht, met verschillende stops, een bezoek aan een crossbaan, een stukje 4x4 voor de liefhebbers enz. enz. (het zijn maar ideeën he). om aan deze tocht deel te mogen nemen moet je bijvoorbeeld ik noen iets 30 euro betalen, van 30 euro kopen we wat drinken e.d en de overige pak weg 27 euro gaan naar het goede doel. Ik heb al een paar sponsors gevonden die ook bereid zijn om onze tocht of rit te sponsoren en hopelijk krijgen we zo dus een hoop geld bij elkaar.
Dan is het natuurlijk nog zaak dat dit alles in de media verschijnt. Ik ga een deze dagen een mail naar rtl sturen om te vragen of ze wel interesse hebben om iets POSITIEFS over quadrijden te vertellen, zij hebben tenslotte ook iets negatiefs verteld
Zijn er nog mensen met andere ideeen suggesties of noem maar op post het hier aub
ik heb trouwens al wat overleg gehad met de mods, en zei vonden het ook een goed idee!
en voor 1x ECHT on topic blijven