hoeveel heb je juist betaald lsd?
Toomey B1 uitlaat.
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Ik doe alles in één keer erop en dan de testbank op. Eerst sparen tot je alles hebt, alles erop en dan testen en je moet je nergens zorgen meer in maken en je bent zeker dat ie ok is, want bvb een te arme afstelling kan zware schade berokkenen aan je piston.
Nikolas
Nikolas
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Ja, zeker. Beter te rijk dan te arm.
Ik vraag m'n jetting info nu steeds op op BansheeHQ. Daar zitten veel tuners op die ook de quads van de profs doen en ook mensen met exact dezelfde setup die ook op zeeniveau zitten. Natuurlijk is geen blok hetzelfde, maar het geeft wel een idee waar je moet beginnen met jetten. Waarschijnlijk dat ik hem in de toekomst, als ik het gevoel heb 'klaar' te zijn met m'n blok, wel op de testbank laat zetten.
Ik vraag m'n jetting info nu steeds op op BansheeHQ. Daar zitten veel tuners op die ook de quads van de profs doen en ook mensen met exact dezelfde setup die ook op zeeniveau zitten. Natuurlijk is geen blok hetzelfde, maar het geeft wel een idee waar je moet beginnen met jetten. Waarschijnlijk dat ik hem in de toekomst, als ik het gevoel heb 'klaar' te zijn met m'n blok, wel op de testbank laat zetten.
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
Ik zal hier es ff proffesioneel op antwoorden ... 2Takt blijft 2Takt ...Princiepe is hetzelfde ...Ja, maar geen blok is hetzelfde. Een 250cc blok is weer heel anders dan een Blasterblok. En ik vraag me af of SPES ook tienduizenden euro's en ruim een jaar werk in het design van hun Blasterpijp heeft gestopt
En SPES is wereldwijd bekent met hun pijpen in de MX wereld . Denk je nu echt dat toomey daar zolang op heeft R & D gedaan ??? yep right , hier bestaan computerprogramma's voor en daarna wat testwerk ...
Maar don't forget ...Meestal betaal je voor de naam ...
Let wel Ik breek toomey niet af , want deze pijpen zijn heel goede systemen ...Zolang je maar de FULL neem en niet de SLIP on
Bij 2-takt ken je geen slip on. Je hebt sowieso de pijp nodig en niet alleen de demper. De winst zit hem bij een 2-takt juist in de pijp.B@ckBone schreef: Let wel Ik breek toomey niet af , want deze pijpen zijn heel goede systemen ...Zolang je maar de FULL neem en niet de SLIP on
Ook al is het principe hetzelfde, de blokken zijn niet hetzelfde. Net zoals je bijvoorbeeld basisbeginselen hebt voor poorten, maar je een bepaald blok echt door en door moet kennen om er het maximale uit te halen met poorten. Dit gaat voor uitlaten evengoed op.
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
Ik heb de onderdelen gekregen, maar de dingen die lsd opnoemt zitten er bij mij niet bij. Het enige wat ik heb is de pijp met einddemper en een luchtfilter. Verder zit er nog een wit leren lapje bij wat je waarschijnlijk om dat schuimrolletje op je stuur moet plakken. Ik zie geen stickers of jetting onderdelen 
Ja je had gelijk over die slip on ...ik ben dan ook een echte 4 takt goeroe in tuning ( motorwerk ) .
Maar ik blijf bij mijn stelling 2 takt blijft 2 takt , dus uitlaten berekening blijft uitlaatberekening .Als dat nu 200 cc of 1000 cc is ..
Ik ken die gasten van spes persoonlijk en niet dat ik er iets aan zou verdienen , maar waarom gaan alle MX teams in 125 cc, 250 en 500 cc 2takt MX GP naar SPES ??Als ze niet goed waren dan lagen ze allang op straat denk ik ...
kenny
Maar ik blijf bij mijn stelling 2 takt blijft 2 takt , dus uitlaten berekening blijft uitlaatberekening .Als dat nu 200 cc of 1000 cc is ..
Ik ken die gasten van spes persoonlijk en niet dat ik er iets aan zou verdienen , maar waarom gaan alle MX teams in 125 cc, 250 en 500 cc 2takt MX GP naar SPES ??Als ze niet goed waren dan lagen ze allang op straat denk ik ...
kenny
Ze zullen wel veel op de testbank hebben gezeten bij Toomey. Anders zouden ze niet 10.000 dollar uitgeven. We zouden eigenlijk eens een Blaster met Toomey op de testbank moeten gooien en dezelfde Blaster met zo'n Europees merk weer op de testbank gooien. Dan zijn de twijfels weg, dus als iemand vrijwillig een europese uitlaat aanbied 
Ik wil niet zeggen dat er in Nederland of Belgie geen goede uitlatenbouwers zitten. Ik ben er absoluut van overtuigt dat we die zelf ook hebben.
Maar als het alleen maar in een computerprogramma ontworpen zou worden, dan zouden alle pijpen toch min of meer gelijk zijn? Alleen de plaats waar het vermogen erin zou komen zou dan kunnen verschillen (bij 2-takt dan). Het lijkt mij dat er meer gedaan moet worden om de ene pijp boven de andere pijp uit te laten stijgen. Dan moeten er toch ook nog andere vormen van R&D in zitten?
Maar als het alleen maar in een computerprogramma ontworpen zou worden, dan zouden alle pijpen toch min of meer gelijk zijn? Alleen de plaats waar het vermogen erin zou komen zou dan kunnen verschillen (bij 2-takt dan). Het lijkt mij dat er meer gedaan moet worden om de ene pijp boven de andere pijp uit te laten stijgen. Dan moeten er toch ook nog andere vormen van R&D in zitten?
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.




