probleem met ltr450
-
Blaster-boy
- Quadracer

probleem met ltr450
een vriend van mij zen vader heeft een ltr450..
er staat een cherrybomb op en eerst een yoshimura uitlaat.
die pa deed hem dan binnen bij de winkel omdat die niet meer goed liep zoals in het begin
en toen hij terug kwam van de winkel was het nog niet gebeterd ze vonden het probleem niet.
een week later gaat hij ergens op parcours rijden en na 2 rondjes is die uitlaat door de hitte "ontploft"
en de plastiek smelt door de hitte. toen er een akrapovic uitlaat opgelegt en toen kreeg die precies de 4de versnelling niet tegoei getrokken.
ik heb het uitgelegt gelijk die man zijne zoon het mij zegt. er staan voor de rest geen motorische onderdelen op.
weet hier iemand waar het probleem eventueel kan zitten ?
er staat een cherrybomb op en eerst een yoshimura uitlaat.
die pa deed hem dan binnen bij de winkel omdat die niet meer goed liep zoals in het begin
en toen hij terug kwam van de winkel was het nog niet gebeterd ze vonden het probleem niet.
een week later gaat hij ergens op parcours rijden en na 2 rondjes is die uitlaat door de hitte "ontploft"
en de plastiek smelt door de hitte. toen er een akrapovic uitlaat opgelegt en toen kreeg die precies de 4de versnelling niet tegoei getrokken.
ik heb het uitgelegt gelijk die man zijne zoon het mij zegt. er staan voor de rest geen motorische onderdelen op.
weet hier iemand waar het probleem eventueel kan zitten ?
Laatst gewijzigd door Blaster-boy op di 17 jul, 2007 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
Blaster-boy
- Quadracer

ik zal het posten zodra ik het weet die jonge is nu niet online
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
Blaster-boy
- Quadracer

hij wist de preciese uren niet hoeveel ermee gereden was maar de quad is 1 jaar en 3 maanden oud en rijd nog met dezelfde zuiger. hij rijd met open luchtfilterdeksel. momenteel ligt ook de standaarduitlaat er terug onder omdat volgens de vader de quad dan het beste rijd.. hij had ook al geprobeerd met de spark arrestor eruit te halen maar het was niet echt beter
-
svenneke #46
- Easy Quadrider