probleem met ltr450

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

probleem met ltr450

Bericht door Blaster-boy »

een vriend van mij zen vader heeft een ltr450..
er staat een cherrybomb op en eerst een yoshimura uitlaat.
die pa deed hem dan binnen bij de winkel omdat die niet meer goed liep zoals in het begin
en toen hij terug kwam van de winkel was het nog niet gebeterd ze vonden het probleem niet.
een week later gaat hij ergens op parcours rijden en na 2 rondjes is die uitlaat door de hitte "ontploft"
en de plastiek smelt door de hitte. toen er een akrapovic uitlaat opgelegt en toen kreeg die precies de 4de versnelling niet tegoei getrokken.

ik heb het uitgelegt gelijk die man zijne zoon het mij zegt. er staan voor de rest geen motorische onderdelen op.

weet hier iemand waar het probleem eventueel kan zitten ?
Laatst gewijzigd door Blaster-boy op di 17 jul, 2007 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
bertmat
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door bertmat »

Hoeveel uur heeft die machine reeds gedraaid?
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

ik zal het posten zodra ik het weet die jonge is nu niet online
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Lewis
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Lewis »

Mss de motor te arm gedraaid, hierdoor de abnormale hitte, en is hij half vastgelopen ...en nu weinig vermogen hierdoor.
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Ik hoop dat ie ook de luchtfilterbak open heeft, anders kon ie wel eens te warm zijn gelopen...
Want dat hoort zo bij die setup.
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door SlOoT »

Klinkt als een veel te arme afstelling.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

hij wist de preciese uren niet hoeveel ermee gereden was maar de quad is 1 jaar en 3 maanden oud en rijd nog met dezelfde zuiger. hij rijd met open luchtfilterdeksel. momenteel ligt ook de standaarduitlaat er terug onder omdat volgens de vader de quad dan het beste rijd.. hij had ook al geprobeerd met de spark arrestor eruit te halen maar het was niet echt beter
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

en heeft hij na het terug zetten van zijn oude uitlaat wel iets aan zijn afstelling veranderd?
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Alie met cherrybomb en open luchtfilter rijdt, MOET de spark arrestor eruit. anders loopt je motor héél snel véél te warm. dat heb ik zelf kunnen ondervinden.
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
svenneke #46
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door svenneke #46 »

Ik heb al veel horen zeggen dat ze door die cherrybomb veel te arm rijden.
Beter een powercomander derop die je kan bijregelen.
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

kan dat dan op een ltr?
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Bartie »

LTR-450
Goes 520 max