ik vind het ongelofelijk moeilijk welke banden en velgen ik zou moeten kopen
dus nu vraag ik mij af wat jullie ma aan(af)raden. ik ga vooral in horensbergdam crossen, niet egt losse zand dus.

de banden op de velgen? uuh wij zijn er met bandenapparaat die te groot was een uurtje per band mee bezig geweest. vandaag met nieuwe banden weer naar het bandenbedrijf gegaan waar mijn vader altijd zijn banden erop laat leggen van zijn auto, die hebben het gewoon gedaan in 20 minuutjes voor de twee en wel geheel gratis. dus raad ik je aan om dat zelf ook de doen als je de mogenlijkheid hebt. het kan zijn dat ze er wat geld voor willen, maar dat is dan een tientje per band ofzo. dus niet zelf gaan liggen frotten, zij doen dat veel snellermr. frauley schreef:ik heb beslist om vanvoor innova mx erop te zetten en vanachter titan fast trekker:D omdat ik soms toch ook in lommel en hondapark ga crossen,allemaal op douglas red label velgen trouwens.
Ik ga ze misschien bij quadtuning bestellen, is het veel/moeilijk werk om het zelf te installeren![]()
bedant voor de reacties

dat wel jaa.mr. frauley schreef:En ga ik met die lage achterbanden niet snel vastzitten in Bv hondapark?