welken banden en velgen
-
- Quadrider
welken banden en velgen
hey,
ik vind het ongelofelijk moeilijk welke banden en velgen ik zou moeten kopen veel te veel keuze
dus nu vraag ik mij af wat jullie ma aan(af)raden. ik ga vooral in horensbergdam crossen, niet egt losse zand dus.
ik vind het ongelofelijk moeilijk welke banden en velgen ik zou moeten kopen veel te veel keuze
dus nu vraag ik mij af wat jullie ma aan(af)raden. ik ga vooral in horensbergdam crossen, niet egt losse zand dus.
Ik ben heel tevreden over de Titan 'fast trekker'.
Deze banden:
Zijn goed voor alle terrein en hebben veel grip door de brede middelste tap!
Vergeleken met Razr's zijn ze een stuk beter op lossere ondergrond (VBM stijl, Genk enzo...) en gaan ze een tijd langer mee!
Kenda Klaw schijnt ook goed te presteren, maar daar heb ik zelf nog geen ervaringen mee. Deze kan je net als de fast trekkers in twee richtingen monteren, voor harde en losse ondergrond.
Deze banden:
Zijn goed voor alle terrein en hebben veel grip door de brede middelste tap!
Vergeleken met Razr's zijn ze een stuk beter op lossere ondergrond (VBM stijl, Genk enzo...) en gaan ze een tijd langer mee!
Kenda Klaw schijnt ook goed te presteren, maar daar heb ik zelf nog geen ervaringen mee. Deze kan je net als de fast trekkers in twee richtingen monteren, voor harde en losse ondergrond.
-
- Quadrider
Ik heb altijd met gewone .190 alu velgen van Douglas gereden, nooit eentje krom gehad ofzo.
Nieuwprijs van die banden weet ik niet, maar zijn goedkoper dan bv. Maxxis of ITP!
Edit: Zie ook http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=2605
Nieuwprijs van die banden weet ik niet, maar zijn goedkoper dan bv. Maxxis of ITP!
Edit: Zie ook http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=2605
-
- Quadrider
denk ook dat voor de cross douglas red label zeer goed zijn en de prijs valt nog mee
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadracer
op mijn blaster had ik innova mx banden wel op standaard velg .. en dat ging heel goed in Genk ! en op de yfz heb ik Holeshot HD banden , ben ik ook heel tevreden van.
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadrider
ik heb beslist om vanvoor innova mx erop te zetten en vanachter titan fast trekker:D omdat ik soms toch ook in lommel en hondapark ga crossen ,allemaal op douglas red label velgen trouwens.
Ik ga ze misschien bij quadtuning bestellen, is het veel/moeilijk werk om het zelf te installeren
bedant voor de reacties
Ik ga ze misschien bij quadtuning bestellen, is het veel/moeilijk werk om het zelf te installeren
bedant voor de reacties
de banden op de velgen? uuh wij zijn er met bandenapparaat die te groot was een uurtje per band mee bezig geweest. vandaag met nieuwe banden weer naar het bandenbedrijf gegaan waar mijn vader altijd zijn banden erop laat leggen van zijn auto, die hebben het gewoon gedaan in 20 minuutjes voor de twee en wel geheel gratis. dus raad ik je aan om dat zelf ook de doen als je de mogenlijkheid hebt. het kan zijn dat ze er wat geld voor willen, maar dat is dan een tientje per band ofzo. dus niet zelf gaan liggen frotten, zij doen dat veel snellermr. frauley schreef:ik heb beslist om vanvoor innova mx erop te zetten en vanachter titan fast trekker:D omdat ik soms toch ook in lommel en hondapark ga crossen ,allemaal op douglas red label velgen trouwens.
bedant voor de reacties
-
- Quadrider
-
- Quadrider
ik heb men quad binnegedaan bij jumpingjet voor vanalles
En kheb dan ook niewe bandjes en velgen gevraagd
deze:-voor : innova 8003(21-7-10)
Achter : titan fast trekker(18-11-8)
Velgen : douglas red label, voor : 190,10*6
Achter : 190,8*9
Als jullie vinden dat een van deze maten niet super zijn om voor problemen gaan geven mag je dat zeggen ,ik kan nog veranderen.
Ik rij dus vooral in horensbergdam(met blaster):hard,vaak modderig,hondapark(losse zand)
En kheb dan ook niewe bandjes en velgen gevraagd
deze:-voor : innova 8003(21-7-10)
Achter : titan fast trekker(18-11-8)
Velgen : douglas red label, voor : 190,10*6
Achter : 190,8*9
Als jullie vinden dat een van deze maten niet super zijn om voor problemen gaan geven mag je dat zeggen ,ik kan nog veranderen.
Ik rij dus vooral in horensbergdam(met blaster):hard,vaak modderig,hondapark(losse zand)
-
- Quad Expert
-
- Quadrider
-
- Quad Expert
dat wel jaa.mr. frauley schreef:En ga ik met die lage achterbanden niet snel vastzitten in Bv hondapark?
het is een beetje persoonlijke keuze met wat je wil.
rijd je veel op harde grond dan is 18inch het beste achter aan.
rijd je veel in zand dan is het weer beter om zandbanden te nemen.
18inch is overal wel te doen als je er maar een beetje snelheid in houd dan gaat het wel
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quadrider