Iemand van het forum?

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Gebruikersavatar
Mika
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 19:16

Bericht door Mika »

brother003 schreef:
Mika schreef:SMC tegen een Cayenne Turbo, beetje oneerlijke strijd he... :)

Persoonlijk vind ik de ML van Mercedes de mooiste SUV van het moment.
daar heb je gelijk in vin ik ook de mooiste:p
en rijd ook zalig
Heb ook al eens de kans gehad om een ritje te maken met een ML en die zijn idd super confortabel, je voelt je toch automatisch stoerder in zo'n ding! :)
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1178
Lid geworden op: di 17 jul, 2007 22:11
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

Mika schreef:
brother003 schreef:
Mika schreef:SMC tegen een Cayenne Turbo, beetje oneerlijke strijd he... :)

Persoonlijk vind ik de ML van Mercedes de mooiste SUV van het moment.
daar heb je gelijk in vin ik ook de mooiste:p
en rijd ook zalig
Heb ook al eens de kans gehad om een ritje te maken met een ML en die zijn idd super confortabel, je voelt je toch automatisch stoerder in zo'n ding! :)
probeer dan maar is een Touareg van Volkswagen ;)
je zal die ML snel vergeten (spreek over afwerking en looks)
of eventueel als je er teveel hebt de nieuwe Q7 ;) dik vet !
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Domi
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 29 feb, 2004 23:35

Bericht door Domi »

Touareg is vanbinnen bucht. Véél te klein gemaakt. Als je die met de Q7 vergelijkt, is die Touareg peanuts.
Tramonto
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1450
Lid geworden op: zo 04 jun, 2006 14:05
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door Tramonto »

Maar de ML is juist zo speciaal omdat hij zo compact is en alles heeft, de Q7 is toont veel dikker, maar vind ik dan weer wat te lomp. (maarja dit is eigen smaak).

Zijn allemaal dikke bakke :p
yamahakodiak
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1469
Lid geworden op: vr 27 mei, 2005 16:42
Locatie: holland

Bericht door yamahakodiak »

de gl van mercedes is ook super
yamaha grizzly 700fi
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1276
Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
Locatie: Bree-Tongerlo

Bericht door Blaster-boy »

niet persee door het hele rapper gedoe , maar een Cadillac Escalade vind ik toch ook een hele mooie jeep :) of zo'n Ford F350 of F650 :D
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Gebruikersavatar
Mika
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 19:16

Bericht door Mika »

el_pikante schreef:Maar de ML is juist zo speciaal omdat hij zo compact is en alles heeft, de Q7 is toont veel dikker, maar vind ik dan weer wat te lomp. (maarja dit is eigen smaak).

Zijn allemaal dikke bakke :p
Daarom hou ik ook meer van de Mercedes, zo'n Audi is net een boot vergeleken met de sportievere ML.
ICHE
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1660
Lid geworden op: di 06 jun, 2006 16:45

Bericht door ICHE »

in de states reden er redelijk veel van ford rond,

hier nog nooit van gehoord, de ford EDGE ,

lijkt zeer fel op zo'n lexus RX300

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Wat heb je nu tegenwoordig nog aan zo'n auto. Alles is geasfalteerd en bestraat en de offroad weggetjes die er zijn daar kan een Fiat Panda nog doorheen komen. Binnenkort komt er toch wel iets dat mensen met een grote auto meer belasting moeten betalen ofzoiets, dan kun je maar beter een auto van normaal formaat en met een zuinige motor hebben. Bespaart je portomonnee.
Blasty
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 593
Lid geworden op: di 27 jul, 2004 15:17
Locatie: Rotterdam

Bericht door Blasty »

Ach ja joh al die nieuwe jeeps zoals ML, X5, Q7, Touareg enz. spelen tegenwoordig vergeleken met een Landrover helemaal niks klaar in het terrein. Je ziet ze trouwens toch ook nooit met terrein banden, altijd met die brede platte sloffen :p Ik vind de nieuwe ML de mooiste, maar wel in AMG he :wink:
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4014
Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05

Bericht door BULLET-PROOF »

Is wel mooi dat ze op terrein mooi presteren enz.

Maar ik denk niet dat iemand met een nagel nieuwe jeep even het bos in gaat ofzo , langs de takken door met risico op krassen enz. (alé ik zou dat nooit doen).
Dan zou ik eerder zo'n daktari jeep ofzo voor gebruiken ipv de nagel nieuwe.

Tegenwoordig zijn het bijna geen auto's meer , het zijn bijna spaceschuttles , knopje hier , hendeltje daar , lampje daar, het mankeert nog dat de auto zelf beslist waar hij naar toe rijd. Maar als 1 elektronika deeltje het laat afweten , dan staan ze in de garage voor helemaal uit elkaar te halen (omdat ze kweet niet wat allemaal moeten los halen om eraan te komen) over de rekeningen van tegenwoordig te zwijgen :roll: . Je mag tegenwoordig nog niet eens zelf beslissen of ge u gordel (veiligheidsriem) aan doet :shock: :) . Elektronika is mooi zolang het werkt maar als het eens niet meer werkt amai.

En ze vinden maar dikke motoren uit enz , maar in de dag van vandaag wilt ge die prijzen helemaal niet meer weten om zo'n auto in te scrhrijven. :shock:

Het voordeel van de hedendaagse auto's zijn natuurlijk niet weg te laten , het confort dat is niet meer normaal(door de elektronika) , het uitzicht is prachtig , enz.

JULLIE MOETEN MIJ NIET VERKEERD BERGIJPEN : Het is niet dat ik iets tegen hedendaagse auto's heb , HELEMAAL niet he, maar als je het bekijkt worden de auto's van tegenwoordig gebouwd dat de garage's er kweet niet hoeveel werk aan hebben voor dat ze iets los hebben , en dus een lange en gepeperde rekening kunnen voor leggen. Maar dat is natuurlijk goed voor de garage's maar niet voor ons als burger.

Geef mij maar een DODGE W200 1976 5.2l , deze moet ge nog met een versnellingshendel in 4X4 zetten , en helemaal geen luxe in , dat is mijn goesting :

Afbeelding
greetz :wink: :bier:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Ja apart pookje voor de 4x4 is leuk, dan is het niet gelijk verloren als je vastzit :p Doe mij dan maar een Lada Niva.
Plaats reactie