Heb ook al eens de kans gehad om een ritje te maken met een ML en die zijn idd super confortabel, je voelt je toch automatisch stoerder in zo'n ding!brother003 schreef:daar heb je gelijk in vin ik ook de mooiste:pMika schreef:SMC tegen een Cayenne Turbo, beetje oneerlijke strijd he...
Persoonlijk vind ik de ML van Mercedes de mooiste SUV van het moment.
en rijd ook zalig
Iemand van het forum?
probeer dan maar is een Touareg van VolkswagenMika schreef:Heb ook al eens de kans gehad om een ritje te maken met een ML en die zijn idd super confortabel, je voelt je toch automatisch stoerder in zo'n ding!brother003 schreef:daar heb je gelijk in vin ik ook de mooiste:pMika schreef:SMC tegen een Cayenne Turbo, beetje oneerlijke strijd he...
Persoonlijk vind ik de ML van Mercedes de mooiste SUV van het moment.
en rijd ook zalig
je zal die ML snel vergeten (spreek over afwerking en looks)
of eventueel als je er teveel hebt de nieuwe Q7 dik vet !
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
-
- Quadracer
- Berichten: 1469
- Lid geworden op: vr 27 mei, 2005 16:42
- Locatie: holland
-
- Quadracer
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
niet persee door het hele rapper gedoe , maar een Cadillac Escalade vind ik toch ook een hele mooie jeep of zo'n Ford F350 of F650
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Daarom hou ik ook meer van de Mercedes, zo'n Audi is net een boot vergeleken met de sportievere ML.el_pikante schreef:Maar de ML is juist zo speciaal omdat hij zo compact is en alles heeft, de Q7 is toont veel dikker, maar vind ik dan weer wat te lomp. (maarja dit is eigen smaak).
Zijn allemaal dikke bakke
in de states reden er redelijk veel van ford rond,
hier nog nooit van gehoord, de ford EDGE ,
lijkt zeer fel op zo'n lexus RX300
hier nog nooit van gehoord, de ford EDGE ,
lijkt zeer fel op zo'n lexus RX300
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat heb je nu tegenwoordig nog aan zo'n auto. Alles is geasfalteerd en bestraat en de offroad weggetjes die er zijn daar kan een Fiat Panda nog doorheen komen. Binnenkort komt er toch wel iets dat mensen met een grote auto meer belasting moeten betalen ofzoiets, dan kun je maar beter een auto van normaal formaat en met een zuinige motor hebben. Bespaart je portomonnee.
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4014
- Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05
Is wel mooi dat ze op terrein mooi presteren enz.
Maar ik denk niet dat iemand met een nagel nieuwe jeep even het bos in gaat ofzo , langs de takken door met risico op krassen enz. (alé ik zou dat nooit doen).
Dan zou ik eerder zo'n daktari jeep ofzo voor gebruiken ipv de nagel nieuwe.
Tegenwoordig zijn het bijna geen auto's meer , het zijn bijna spaceschuttles , knopje hier , hendeltje daar , lampje daar, het mankeert nog dat de auto zelf beslist waar hij naar toe rijd. Maar als 1 elektronika deeltje het laat afweten , dan staan ze in de garage voor helemaal uit elkaar te halen (omdat ze kweet niet wat allemaal moeten los halen om eraan te komen) over de rekeningen van tegenwoordig te zwijgen . Je mag tegenwoordig nog niet eens zelf beslissen of ge u gordel (veiligheidsriem) aan doet . Elektronika is mooi zolang het werkt maar als het eens niet meer werkt amai.
En ze vinden maar dikke motoren uit enz , maar in de dag van vandaag wilt ge die prijzen helemaal niet meer weten om zo'n auto in te scrhrijven.
Het voordeel van de hedendaagse auto's zijn natuurlijk niet weg te laten , het confort dat is niet meer normaal(door de elektronika) , het uitzicht is prachtig , enz.
JULLIE MOETEN MIJ NIET VERKEERD BERGIJPEN : Het is niet dat ik iets tegen hedendaagse auto's heb , HELEMAAL niet he, maar als je het bekijkt worden de auto's van tegenwoordig gebouwd dat de garage's er kweet niet hoeveel werk aan hebben voor dat ze iets los hebben , en dus een lange en gepeperde rekening kunnen voor leggen. Maar dat is natuurlijk goed voor de garage's maar niet voor ons als burger.
Geef mij maar een DODGE W200 1976 5.2l , deze moet ge nog met een versnellingshendel in 4X4 zetten , en helemaal geen luxe in , dat is mijn goesting :
greetz
Maar ik denk niet dat iemand met een nagel nieuwe jeep even het bos in gaat ofzo , langs de takken door met risico op krassen enz. (alé ik zou dat nooit doen).
Dan zou ik eerder zo'n daktari jeep ofzo voor gebruiken ipv de nagel nieuwe.
Tegenwoordig zijn het bijna geen auto's meer , het zijn bijna spaceschuttles , knopje hier , hendeltje daar , lampje daar, het mankeert nog dat de auto zelf beslist waar hij naar toe rijd. Maar als 1 elektronika deeltje het laat afweten , dan staan ze in de garage voor helemaal uit elkaar te halen (omdat ze kweet niet wat allemaal moeten los halen om eraan te komen) over de rekeningen van tegenwoordig te zwijgen . Je mag tegenwoordig nog niet eens zelf beslissen of ge u gordel (veiligheidsriem) aan doet . Elektronika is mooi zolang het werkt maar als het eens niet meer werkt amai.
En ze vinden maar dikke motoren uit enz , maar in de dag van vandaag wilt ge die prijzen helemaal niet meer weten om zo'n auto in te scrhrijven.
Het voordeel van de hedendaagse auto's zijn natuurlijk niet weg te laten , het confort dat is niet meer normaal(door de elektronika) , het uitzicht is prachtig , enz.
JULLIE MOETEN MIJ NIET VERKEERD BERGIJPEN : Het is niet dat ik iets tegen hedendaagse auto's heb , HELEMAAL niet he, maar als je het bekijkt worden de auto's van tegenwoordig gebouwd dat de garage's er kweet niet hoeveel werk aan hebben voor dat ze iets los hebben , en dus een lange en gepeperde rekening kunnen voor leggen. Maar dat is natuurlijk goed voor de garage's maar niet voor ons als burger.
Geef mij maar een DODGE W200 1976 5.2l , deze moet ge nog met een versnellingshendel in 4X4 zetten , en helemaal geen luxe in , dat is mijn goesting :
greetz