hoe kan ik mijn barossa sneller maken ?

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Dan is die Z400 ook kut, want een Blaster kan een goede Z400 nooit bijhouden.
mr. frauley
Quadrider
Quadrider

Bericht door mr. frauley »

barossa chetaa schreef:okej maar ik kan niet vinden van de fotos :Sraar
ga dus naar quad FAQ=>2de bericht(van ivoman)=>onderverdeling 'algemeen'=>leren foto's bij je post plaatsen :)

Supersnel zal hij natuurlijk nooit zijn, daarvoor moet je een zwaardere quad kopen.
Maar je kan wel hem wel sneller laten gaan :wink:
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

het is ook maar dat ik een betje sneler gaa ik weet nog niet zeker dat ik het gaa doen heb hem pas 1 maand en ben me eens aant informeren als ik het zouw doen ;)
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

ik zou gewoon wat scratch ook al zij een blaster kopen die zijn gewoon sneller( ik heb aan de quad day meegedaan en ik kon die ltz 400 bijhouden als mijn blaster op toeren is maar natuurlijk met uit de bocht of uit stilstand optrekken zijn die gewoon sneller ltz 400 heeft 38 pk en mijn blaster 22 dus daar zit het verschil ook in) , en als je daar een ander lucht filter derinzetten, andere uitlaat en filterbak open dan trek je die barossa 250 zelfs makkelijk eruit maar als je echt sneller wilt gaan dan moet je echt een grotere kopen maarja daar is de prijsklasse ook naar :p
Laatst gewijzigd door L crosser op vr 03 aug, 2007 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

als ik zouw verglijken met een blaster en een barossa 250 zal de barossa sneller er zijn van onderuit denk ik dat is wat ik denk dan he :P(zonder anderen uitlaat en die derglijke dingen :P)
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

een vriend van mij heeft een smc 250cc met krieger uitlaat en hij wou eerst een blaster kopen maar zijn broertje van 11 moet er ook op kunnen rijden en met het vermogen overweg kunnen en omdat een blaster veel te hard ging hebben ze maar die 250cc 4takt gepakt i.p.v. 200cc 2takt
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

jhaa en ik ben 13 en ik rij samen met een jongen met een blaster en die hou ik wel redenlijk bij :P maar bij het optreken verliez is een betje maar dat is niet veel :P maar wij hebben onze ijgencrossbaan gemaakt omdat er zoon groot te rijn is en daar zecht hij dat die goed moet gassen om me bij te houden ;)
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

hangt ook allemaal van de rijder af.
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

jhaa maar hij heeft hem al 1 jaar en ik 1 maand en dat is wel ff verschil maar als hij voor me is dan moet ik ook goed doorrijden om hem bij te houden maar dan moet hij ook weer goed door rijden dat ik hem niet inhaal :P
Scratch
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Scratch »

barossa chetaa schreef:jhaa maar hij heeft hem al 1 jaar en ik 1 maand en dat is wel ff verschil maar als hij voor me is dan moet ik ook goed doorrijden om hem bij te houden maar dan moet hij ook weer goed door rijden dat ik hem niet inhaal :P
dan zal het waarschijnlijk een helemaal standaard blaster zijn... want ik heb een blaster met een DG uitlaat, powerfilter en andere ontsteking en ik verlies heel iets met optrekken met van een suzuki eiger (400cc) maar als ik in de 4 ga dan haal ik hem zo in :spieren:
als je gaat crossen dan wint die suzuki omdat die automaat is...

koop gewoon een echte merk quad en niet van die B merken zoals barrosa en smc... heb je gewoon langer plezier van...

greetz
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

nouw hij heeft een uitlaat van fmf of zoo wat dat weet ik nu ff niet percies maar dat is ook maar crossen op een klijn baantje he ;) maar ik kan wie je zecht niet echt gaan crossen op een crossbaan en vol in de toeren maar daar doe ik het niet voor ik denk dat ik zelde naar een crossbaan gaa en als ik gaa dan rij ik met iemant samen die de zelfde heeft en dan kan je gewoon vechten in de bochten want ze gaan even snel en voor het beginnen is die perfect voor me :D daar heb ik meer dan genoeg aan :P en als ik eens ben dan gaa ik weer hooger en dan kijk ik wel wat het dan wordt :duimhoog:
Plaats reactie