Adly RS 50
-
- Toeschouwer
Ik zelf heb dan binnekort een 350cc Yamaha en ik wou er eerst wel mee op de weg maar ik ga voorlopig eerst op eigen terrein en op cross baan mooi scheuren en dan me auto halen
maar die gene waar ik voor zoek Mchael hij vind scooters maar niks het is zo doodgewoon kijk even op de weg en je ziet een scooter en een quad zie je nooit maar iedergeval bedankt voor de tips en al het andere advies:)
maar die gene waar ik voor zoek Mchael hij vind scooters maar niks het is zo doodgewoon kijk even op de weg en je ziet een scooter en een quad zie je nooit maar iedergeval bedankt voor de tips en al het andere advies:)
RS 50
RS 50 is geen slechte quad. Echter is er nu ook de nieuwe CPI. Deze heeft hetzelfde formaat, echter iets beter en netter afgewerkt. Wel hetzelfde blok. Is nieuw iets goedkoper € 2.450,-
Blokken zij wel degelijk op te voeren. Snelheid dan is afhankelijk hoe ver je wilt gaan geld/betrouwbaarheid.
Kunt er redelijk met zijn 2en op zitten. Stunten kan wel maar verkort je degelijk de levensduur van de quad mee. Maar het is eens wat anders dan een Scooter.
Leuke quads als je 16 bent als vervanging van scooter. Niet bedoeld om mee te crossen.
Blokken zij wel degelijk op te voeren. Snelheid dan is afhankelijk hoe ver je wilt gaan geld/betrouwbaarheid.
Kunt er redelijk met zijn 2en op zitten. Stunten kan wel maar verkort je degelijk de levensduur van de quad mee. Maar het is eens wat anders dan een Scooter.
Leuke quads als je 16 bent als vervanging van scooter. Niet bedoeld om mee te crossen.
-
- Quadverslaafde
-
- Toeschouwer
Re: RS 50
brumm schreef:RS 50 is geen slechte quad. Echter is er nu ook de nieuwe CPI. Deze heeft hetzelfde formaat, echter iets beter en netter afgewerkt. Wel hetzelfde blok. Is nieuw iets goedkoper € 2.450,-
Heb je misschien meer info over de CPI op een site met fotos
-
- Toeschouwer
-
- Toeschouwer