Tot mijn grote spijt bleek dat mijn snelheids meter nogal gul was met mijn snelheid te tonen, en 90km/u op de teller bleek in realiteit maar 80km/u te zijn.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_wenen.gif)
Dus moesten de andere zich een pak inhouden tijden de trip die we maakte, maar daar gaven ze niet echt om en hielden echt rekening mijn mijn snelheids beperking (waarvoor mijn dank)
![Vereren :buig:](./images/smilies/icon_buig.gif)
Ikzelf zal nooit een cross quad aanschaffen omdat ik liever een 4x4 zou hebben met automaat, en vind het comfort en meer bagage mogelijkheid een pluspunt.
![Duim Omhoog :duimhoog:](./images/smilies/icon_duim_omhoog.gif)
Dus was ik zo een beetje aan het surfen achter snelheid van 4x4 quads, en blijkbaar ligt die max snelheid tussen de 90km/u (500cc's) tot 110km/u (700cc en hoger). Ikzelf gebruik mijn quad meestal voor woon-werk (=90km) verkeer (en soms eens goed te ploeteren) en hou me aan een max van 75km/u (op mijn teller waar ik een max om gehaald heb van 95km/u) als ik on-road rijd. Is dit acceptabel
![Verward :?](./images/smilies/icon_verward.gif)
![Geschockeerd :shock:](./images/smilies/icon_shock.gif)
Nu met het oog op een toekomstige 4x4 quad aankoop (binnen een jaarke of 2) is mijn vraag wat jullie als cruise snelheid houden met jullie 4x4 quad als jullie een on-road tourke doen?