![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
kan nooit kwaad inspiratie op te doen bij n ander, voor de rest een zeer mooie quad da meen ik,
wens u der veel succes mee
![Duimend Knikken :knikduim:](./images/smilies/icon_knik_goed.gif)
Daar geef ik je groot gelijk in.flyingquad schreef:manne ieders zijn mening uiteraard.
maar der is een verschil van inzicht!
je hebt diegene die tuning doen zoals met de auto's dat echt een streling voor het oog is!
maar tis hie wel supermotard he! en de mijne is een streling om door nen bocht te vlamme!.![]()
merci voor de reacties.
Deze quad is een supermotard, denk niet dat hij bedoelt is om mee offroad te rijdenBlaster-boy schreef:zo laten die quad
vind eerlijk gezegt die hele scooterband praktijken niks maar das mijn mening
quad is nog altijd bedoelt voor offroad en dat moet er bruut uitzien en dat doet deze raptor
flyingquad springt met deze quad over tafelbulten van 15 meter dus is deze wel bedoelt voor offroad rijdenel_pikante schreef:Deze quad is een supermotard, denk niet dat hij bedoelt is om mee offroad te rijdenBlaster-boy schreef:zo laten die quad
quad is nog altijd bedoelt voor offroad en dat moet er bruut uitzien en dat doet deze raptor.
@ Flyingquad: keep spinning those wheels![]()
Hahaha , dat vraagt om een videorappy 700 rijder schreef:flyingquad springt met deze quad over tafelbulten van 15 meter dus is deze wel bedoelt voor offroad rijdenel_pikante schreef:Deze quad is een supermotard, denk niet dat hij bedoelt is om mee offroad te rijdenBlaster-boy schreef:zo laten die quad
quad is nog altijd bedoelt voor offroad en dat moet er bruut uitzien en dat doet deze raptor.
@ Flyingquad: keep spinning those wheels![]()
ik zou best wel eens een filmpje willen maken van op de baan maar dan krijg ik er veel op men kap denk!el_pikante schreef:Voila dit is wat ik bedoelde hé, en waarschijnlijk ook geen baanbanden,...airwolf schreef:op dit filmpje is hij wel nie verlaagt hé!
Verder mooi filmpje, misschien eens zo'n filmke maken opstraat. Valt bij iedereen in de smaak![]()