raptor 700
-
- Quadrunner
mooie quad, kanon van n demper maar van voor zou k n lager bandje zetten, scooterbandje misschien, en nog n heeeel pak verlagen en achter misschien n kleeein beetje verhogen en n heeel laag bandje zetten, zie bert 700's raptor, hehe,
kan nooit kwaad inspiratie op te doen bij n ander, voor de rest een zeer mooie quad da meen ik,
wens u der veel succes mee
kan nooit kwaad inspiratie op te doen bij n ander, voor de rest een zeer mooie quad da meen ik,
wens u der veel succes mee
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
ach jongens ik vind deze quad best wel meevallen aangezien iedereen het over die banden heeft
vind dit wel bruud tonen zou helemaal afzijn als de a moets da achterste velengd wodeden zoals een DRAG
dan komen die banden echt tot hun recht
zou zeggen doen wat JIJ het mooist vind
ik vind deze quad allesinds geslaagd
Toegevoegd na 1 minuten:
miljaar seg wa een geknoei in mijn spelling
herhaal: de quad zou helemaal af zijn moest het achterste as naar achter gehaald worden verleng dus
vind dit wel bruud tonen zou helemaal afzijn als de a moets da achterste velengd wodeden zoals een DRAG
dan komen die banden echt tot hun recht
zou zeggen doen wat JIJ het mooist vind
ik vind deze quad allesinds geslaagd
Toegevoegd na 1 minuten:
miljaar seg wa een geknoei in mijn spelling
herhaal: de quad zou helemaal af zijn moest het achterste as naar achter gehaald worden verleng dus
raptor 700 can it get any better?
-
- Easy Quadrider
Daar geef ik je groot gelijk in.flyingquad schreef:manne ieders zijn mening uiteraard.
maar der is een verschil van inzicht!
je hebt diegene die tuning doen zoals met de auto's dat echt een streling voor het oog is!
maar tis hie wel supermotard he! en de mijne is een streling om door nen bocht te vlamme!.
merci voor de reacties.
Bij mij moet het ook vlammen.
T'oog wil ook wat natuurlijk maar hij moet ni in mijne living kunnen staan.
Kweet ook dat jij veel test en uitprobeert en dat het bij u vooral gaat om de prestaties
en niet enkel het uitzicht.
-
- Quadracer
zo laten die quad
vind eerlijk gezegt die hele scooterband praktijken niks maar das mijn mening
quad is nog altijd bedoelt voor offroad en dat moet er bruut uitzien en dat doet deze raptor
quad is nog altijd bedoelt voor offroad en dat moet er bruut uitzien en dat doet deze raptor
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Deze quad is een supermotard, denk niet dat hij bedoelt is om mee offroad te rijden . weet wel wat je wil bedoelen, maar deze 700R's zijn echte baanmachines .Blaster-boy schreef:zo laten die quad
@ Flyingquad: keep spinning those wheels
Laatst gewijzigd door Tramonto op do 23 aug, 2007 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
flyingquad springt met deze quad over tafelbulten van 15 meter dus is deze wel bedoelt voor offroad rijdenel_pikante schreef:Deze quad is een supermotard, denk niet dat hij bedoelt is om mee offroad te rijden .Blaster-boy schreef:zo laten die quad
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
Hahaha , dat vraagt om een videorappy 700 rijder schreef:flyingquad springt met deze quad over tafelbulten van 15 meter dus is deze wel bedoelt voor offroad rijdenel_pikante schreef:Deze quad is een supermotard, denk niet dat hij bedoelt is om mee offroad te rijden .Blaster-boy schreef:zo laten die quad
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadracer
nee maar daar word wel aangetoont dat hij nog steeds als crossmachien gebruikt word
maar nu gaan we offtopic
maar nu gaan we offtopic
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Easy Quadrider
ik zou best wel eens een filmpje willen maken van op de baan maar dan krijg ik er veel op men kap denk!el_pikante schreef:Voila dit is wat ik bedoelde hé, en waarschijnlijk ook geen baanbanden,...airwolf schreef:op dit filmpje is hij wel nie verlaagt hé!
Verder mooi filmpje, misschien eens zo'n filmke maken opstraat. Valt bij iedereen in de smaak
op de film staat hij voor de cross niet verlaagt, ik gebruik hem voor alles en hij is in alles goed zo.
gewoon zandpaden enz... doe ik ook wel als die verlaagt is met aangepaste snelheid natuurlijk