Quad in beslag genomen
-
- Quad Expert
- Contacteer:
straf verhaal en spijtig da ze ulle quads afnemen... maar stond mijnen auto op die parking kwam ik u een plak op uw kaak geven... zo simpel is dat.
Die steentjes vliegen verder da ge denkt, hier is op een parking dat ook gebeurd en kan eigenlijk de blauwe hierin geen ongelijk geven...
En ja, gij hebt misschien geen autos geraakt en twas ver genoeg van de autos,maar misschien zijn er al klachten vooraf geweest,da weet ge niet. Gij zijt in fout,wat niet te betwisten valt, want da doede ni op openbare parking. En u hebben ze kunnen pakken en gij gaat boeten...
Spijtig verhaal wel,maar zal je volgende keer wel eens 2x doen nadenken.
greetz
Die steentjes vliegen verder da ge denkt, hier is op een parking dat ook gebeurd en kan eigenlijk de blauwe hierin geen ongelijk geven...
En ja, gij hebt misschien geen autos geraakt en twas ver genoeg van de autos,maar misschien zijn er al klachten vooraf geweest,da weet ge niet. Gij zijt in fout,wat niet te betwisten valt, want da doede ni op openbare parking. En u hebben ze kunnen pakken en gij gaat boeten...
Spijtig verhaal wel,maar zal je volgende keer wel eens 2x doen nadenken.
greetz
sorry dat ik even off-topic ga maar nu vindt ik toch wel dat je aan't overdrijven bent!cd_BE schreef:Juist ja,Charger69 schreef: Als we deze mannen niet hadden zou het op de wegen en in het dagelijks leven niet meer leefbaar zijn, neem dat maar van mij aan.
Het dagelijks leven is al niet leefbaar, probeer de Metro maar eens te nemen in Vorst, voor je het weet wordt je ondergespuwt of erger overvallen.
De smurfen kunnen enkel mensen ambeteren, nu hebben ze het op quads voorzien en kunnen die johnies met hun getunde wagens het verkeer onveilig maken en voor nachtlawaai zorgen met hun bonk bonk muziek. In't weekend is er toch zo'n randdebiel verongelukt met zijn getunde wagen, opslag dood omdat hij aan het straatracen was met een andere randdebiel.
Maar een smurf in de buurt, ho maar. Die komen niet, ze kunnen toch niets doen. Die moeten mensen lastig vallen die tegen 5km/u een donut draaien op een rustige weg.
En we zijn terug rustig
Ik hoop in elk geval dat de Quads terug bij hun baasje komen.
ik ben ook een tuner ben ik dan ook een randdebiel?
je moet niet alle tuners over dezelfde lijn trekken hé!
zo is dat met de quadrijders juist hetzelfde!
daar hebde ook cowboys tussen en mensen die zich op straat gedragen!
zoals robby het zegt als je dat zou doen in de buurt van mijn auto dan krijg je van mij ook een pak rammel!
ik vindt het heel spijtig dat dit gebeurd is en dat ze hun quad's kwijt zijn!
hopelijk krijgen ze ze terug
maar zoals sommige onder ons al gereageerd hebben die flikken doen maar juist hun werk!
en ik heb ook in brussel op school gezeten ik heb nooit gene last gehad met die jeugd die daar rondloopt!
nogmaals sorry voor de off-topic!
Ergens is dat niet off-tipic.airwolf schreef:sorry dat ik even off-topic ga maar nu vindt ik toch wel dat je aan't overdrijven bent!cd_BE schreef:Juist ja,Charger69 schreef: Als we deze mannen niet hadden zou het op de wegen en in het dagelijks leven niet meer leefbaar zijn, neem dat maar van mij aan.
Het dagelijks leven is al niet leefbaar, probeer de Metro maar eens te nemen in Vorst, voor je het weet wordt je ondergespuwt of erger overvallen.
De smurfen kunnen enkel mensen ambeteren, nu hebben ze het op quads voorzien en kunnen die johnies met hun getunde wagens het verkeer onveilig maken en voor nachtlawaai zorgen met hun bonk bonk muziek. In't weekend is er toch zo'n randdebiel verongelukt met zijn getunde wagen, opslag dood omdat hij aan het straatracen was met een andere randdebiel.
Maar een smurf in de buurt, ho maar. Die komen niet, ze kunnen toch niets doen. Die moeten mensen lastig vallen die tegen 5km/u een donut draaien op een rustige weg.
En we zijn terug rustig
Ik hoop in elk geval dat de Quads terug bij hun baasje komen.
ik ben ook een tuner ben ik dan ook een randdebiel?
je moet niet alle tuners over dezelfde lijn trekken hé!
zo is dat met de quadrijders juist hetzelfde!
daar hebde ook cowboys tussen en mensen die zich op straat gedragen!
zoals robby het zegt als je dat zou doen in de buurt van mijn auto dan krijg je van mij ook een pak rammel!
ik vindt het heel spijtig dat dit gebeurd is en dat ze hun quad's kwijt zijn!
hopelijk krijgen ze ze terug
maar zoals sommige onder ons al gereageerd hebben die flikken doen maar juist hun werk!
en ik heb ook in brussel op school gezeten ik heb nooit gene last gehad met die jeugd die daar rondloopt!
nogmaals sorry voor de off-topic!
Tot nog toe heb ik alleen maar tuners gezien die zich als randdebielen gedragen. Van quads ben ik ze beide al tegen gekomen de cowboys en de normale mensen.
en al die poespas of het tunen van heb ik nooit gesnapt, een auto dient gewoon om van A naar B te gaan. Daar geef je toch geen geld aan uit als het niet nodig is.
Een quad is eerder voor het plezier en de show (ook het tunen van een quad begrijp ik ook niet echt) Als je sommige quads ziet zijn die echt niet meer om off-road te rijden. Beetje jammer.
Moet je de metro eens in Vorst nemen bij het albertplein, 8 keren van de 10 wordt je lastig gevallen
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
@cd_BE : jij zet iedereen wel rap in kastjes geloof ik... Flikken ambeteren alleen maar, Tuners zijn randdebielen, ...
Ik denk toch dat je es wat meer onder de mensen moet komen, ik heb, net als Airwolf en anderen hier op 't forum jaaaren in de tuningwereld gezeten, en geloof me, 't is net als de quadwereld, er zijn maar enkelen die de boel verpesten.
Maar volgens mij ga jij af op wat je hoort zeggen over flikken en tuners, dat is zo de algemene mentaliteit.
SPreek je hier uit eigen ervaring? want tuners zie je anders genoeg op de weg hoor, en ze zijn zeker zo slecht niet. en Flikken doen alleen maar hun werk, die kunnen niets wat niet in de wet staat. dus als jij met beiden zo'n problemen hebt, moet je de oorzaak toch wel ergens anders gaan zoeken denk ik.
Mij wagen lag ook extreem laag, en toch ben ik nooit achter de flikken aan naar de keuring moeten gaan ofzo, het heeft alles te maken met hoe je je gedragt op de openbare weg, en tegen de flikken. Ik wist dat ik met die auto in de kijker liep, dus op de weg gedroeg ik me, en zorgde ik dat ik zo weinig mogelijk opviel met mijn rijgedrag. Ik heb deze wagen 9 jaar gehad, en geen enkel proces of verwittiging gehad voor de tuning. Dus zo slecht zijn de flikken niet. En da was niet hier in de buurt, maar voor die meetings reed ik heel belgie af...
Het probleem zit 'm dus niet bij de flikken, maar bij de mentaliteit van de bestuurders...
Ik denk toch dat je es wat meer onder de mensen moet komen, ik heb, net als Airwolf en anderen hier op 't forum jaaaren in de tuningwereld gezeten, en geloof me, 't is net als de quadwereld, er zijn maar enkelen die de boel verpesten.
Maar volgens mij ga jij af op wat je hoort zeggen over flikken en tuners, dat is zo de algemene mentaliteit.
SPreek je hier uit eigen ervaring? want tuners zie je anders genoeg op de weg hoor, en ze zijn zeker zo slecht niet. en Flikken doen alleen maar hun werk, die kunnen niets wat niet in de wet staat. dus als jij met beiden zo'n problemen hebt, moet je de oorzaak toch wel ergens anders gaan zoeken denk ik.
Mij wagen lag ook extreem laag, en toch ben ik nooit achter de flikken aan naar de keuring moeten gaan ofzo, het heeft alles te maken met hoe je je gedragt op de openbare weg, en tegen de flikken. Ik wist dat ik met die auto in de kijker liep, dus op de weg gedroeg ik me, en zorgde ik dat ik zo weinig mogelijk opviel met mijn rijgedrag. Ik heb deze wagen 9 jaar gehad, en geen enkel proces of verwittiging gehad voor de tuning. Dus zo slecht zijn de flikken niet. En da was niet hier in de buurt, maar voor die meetings reed ik heel belgie af...
Het probleem zit 'm dus niet bij de flikken, maar bij de mentaliteit van de bestuurders...
Spreek uit eigen ervaring, jammer genoeg.AlfA schreef:@cd_BE : jij zet iedereen wel rap in kastjes geloof ik... Flikken ambeteren alleen maar, Tuners zijn randdebielen, ...
Was een keer braafjes met mijn quad aan het rijden (hoe me dan ook aan de juiste snelheid), komen er 4 van die getunde wagens af. passeren ze me op een cm (links en rechts) snijden ze me de weg af en steken hun middelvinger op. Duwen op hun rem zodat ik ook wel moest stoppen, had gelukkig al vertraagd of was achter op hen ingereden.
Wat ik gedaan heb zodat die kiekens (zal randdebielen niet meer gebruiken ) zich zo gedragen snap ik niet. Ik heb me nergens misdragen en me netjes aan de regels gehouden (had mijn quad nog maar een week dus dan ben je altijd wat voorzichtiger). en zo kan ik je nog wel enkele ervaringen vertellen.
Ik heb alleen maar slechte ervaringen gehad met de flikken, kwam terug na opnams heel de crew zat in de wagen, materiaal in de koffer. Een wagen volg jeugd (18j - 20j). We worden tegengekomen, omdat we jeugd waren en uit de richting van NL kwamen tijdens schooluren. Conclusie van die mannen; wij waren aan het spijbelen en zijn drugs gaan kopen
Andere keer was op mijn oprit aan het sleutelen aan mijn quad, dus zelfs niet op de openbare weg. Ik ga er opzitten, start hem om te zien of hij terug start (had een probleem met de batterij) stopt er een combi en wijzen me op de vinger dat ik geen helm draag Hoe stom kan je zijn.
Dus van flikken en tuners moet ik niets weten. Het is jammer dat het merendeel van die mensen zich als cowboys gedragen. Want er zullen ongetwijfeld enkele goede zielen tussen zitten, maar die ik heb ik nog niet ontmoet.
Persoonlijk vind ik dat er hier nogal serieus gezeverd word.
Van de 20 antwoorden zijn er misschien 3 die gereageerd hebben op WickedWeasel zijn vraag.
De rest (waar ik spijtig genoeg nu ook bij ben door dit antwoord) begint onderling wat te discussieren waarschijnlijk omdat ze niets beter te doen hebben.
Jij doet dit, jij doet dat, van mij krijg je een pak rammel, jij bent een dit en jij bent een dat.
pfffff
Van de 20 antwoorden zijn er misschien 3 die gereageerd hebben op WickedWeasel zijn vraag.
De rest (waar ik spijtig genoeg nu ook bij ben door dit antwoord) begint onderling wat te discussieren waarschijnlijk omdat ze niets beter te doen hebben.
Jij doet dit, jij doet dat, van mij krijg je een pak rammel, jij bent een dit en jij bent een dat.
pfffff
-
- Toeschouwer
Alvast bedankt voor de vele reactie's, en wat die agenten betreft ze vielen best wel nog mee hoor. In het begin waren ze redelijk pissed, maar we zijn kalm en vriendelijk gebleven(ook al was het moeilijk) en dan na ons pvke te hebben gemaakt heeft dien agent ook wel nog beetje gezegd wa er zeker in dien brief moest.
En ok we zijn in de fout gegaan da weet ik ma die inbeslagname vind ik er toch wa veel aan. Met mn rijbewijs en de boete heb ik geen probleem zelfs ni vo iemand te vergoeden waar er een steen op zn wagen gevlogen zou zijn.
Maar voor zo nen belachelijke donut op een "veilige" plaats ver weg van mensen en auto's, iemand zn eigendom afnemen das er wel wa over. Der zijn er die andere toeren uitseken ze in't midden vant stad,waar elk moment ne kleine kan oversteken.
Ik praat mezelf ni goed want het mocht ni, maar het kon...
En ok we zijn in de fout gegaan da weet ik ma die inbeslagname vind ik er toch wa veel aan. Met mn rijbewijs en de boete heb ik geen probleem zelfs ni vo iemand te vergoeden waar er een steen op zn wagen gevlogen zou zijn.
Maar voor zo nen belachelijke donut op een "veilige" plaats ver weg van mensen en auto's, iemand zn eigendom afnemen das er wel wa over. Der zijn er die andere toeren uitseken ze in't midden vant stad,waar elk moment ne kleine kan oversteken.
Ik praat mezelf ni goed want het mocht ni, maar het kon...
-
- Toeschouwer
WickedWeasel schreef:dan hoop ik wel da ze ni het voorbeeld willen stellen en mn quad verbeurd verklaren want dan gaat er wel een zekering bij me doorsmelten
Heeft echt nog niemand dit meegemaakt ? kzou echt graag weten welke tijd er zoal over gaat voor ik mn quad trug heb
hier is iemand op het forum (dacht toch dit forum) die dit meemaakt , ben niet meer zeker wie
zal eens achter zoeken achter avondeten , dan heb ik wwat meer tijd
zij hadden hun quad terug na 2 a 3 maand als ik me goed herinner
niet pannikeren om die bij te houden moeten ze al vreed doen hoor MAAR stel samen met iemand die hier meer van weet (lees advocaat of dergelijke) iets op en probeer dit niet alleen . just a tip
Toegevoegd na 11 minuten:
lees dit maar eens -> http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... ght=beslag
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Charger69 schreef:@ cd_BE
Zet u eens in een stil hoekje en overdenk uw eigen levensloop eens. En als ge dan kunt zeggen van uw eigen dat gij alles volgens het boekje hebt gedaan en zonder fouten leeft, wel dan moet ik zeggen dat ge DE perfecte mens zijt maar dit zal u niet lukken omdat iedereen fouten heeft.
Ik heb de politie nog niet veel nuttigs zien doen. Maar ze zullen af en toe wel iets nuttig doen. Maar daar wordt dan geen heisa rond gemaakt. Het is wel groot nieuws als ze eens 2 daders op heterdaad betrappen. Die koperdieven, dat was nog eens groot en interessant nieuws.
Der zijn plaatsen (Borgerhout) waar de flikken niets doen of durven doen. Is het je al opgevallen dat een flik tegen een vreemde anders reageert dan tegen een Belg.
Gevaar voor eigen leven, in België is die kans veel kleiner dan in Engeland of Frankrijk. Al bij al hebben die flikken hier nog een droomjob. Bibbergeld hebben de Belgische flikken zeker niet nodig.
Het klopt wel dat er meer en meer voertuigen komen, we zijn dan ook steeds met meer en meer mensen. Dus dat het wat drukker wordt is normaal.
Het nu van tunen VS quad rijden 2 dingen die je niet kan vergelijken.
Ik heb hier ook al ergens gepost dat ik het nut van een quad tunen ook niet begrijp. Het kost hopen geld en je bent doodsbang dat er iets mee gebeurd. Een kras, een valpartij, noem maar op.
Hetzelfde met die auto's, die mensen rijden gelijk zotten en als je dan (zoals ik doe) hen geen voorrang geeft omdat ze niet in hun recht zijn. Worden ze agressief, waar ze geen reden toe hebben want ze zijn toch in fout. Als ik met mijn wagen tegen hen rij lig ik niet van wakker, een krasje, opvullen, beetje verf en t'is ok. Voor hen het einde van de wereld. En op zo'n momenten is er natuurlijk nooit een flik te zien.
ondertussen gaan we wel meer en meer off-topic.