Quad in beslag genomen

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
stefvv
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door stefvv »

Mss vinden jullie hier nog wat nuttige info om de quad sneller terug te krijgen;
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... &&start=15
WickedWeasel
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door WickedWeasel »

Hey jongens, ik ben al bij de verzekering en advokaat langsgeweest deze week, De verzekeringsagent vertelde me dat ik voor het trugkrijgen van mn quad ,zelf bij een advokaat moest gaan (deze heeft een brief geschreven...dusja afwachten maar) en dat de rechtsbijstand maar gebruikt kan worden vanals ik een pro justitia in de bus krijg.
En ik weet dat rechter D'Hondt geene makkelijken is :muur: , maja we zien wel, daar maak ik me geen zorgen om het belagrijkste is de quad.

En wa de agenten hier bertreft, toen ze ons hebben staande gehouden was er een jonge agente bij... en deze heeft 2 dagen erna op een rechte baan hier in dendermonde de quad van haar vriend op een geparkeerde wagen geknalt en ok ik weet de omstandigheden van het ongeluk ni maar kheb wel de schade gezien aan de quad en wagen en kmoet zeggen da was ni tegen 50 ze (terwijl ge ma 30 moogt op die plaats want twas aan een school,of is het nu toch al 50 in de vakantieperiode :? )

En ik moet zegge da ik zelfs haar da ni toewenste, maar ik heb zo wel iets van... ons rijbewijs en quad pakt ze af,terwijl we op een "veilige" plek iets onnozel deden, en dat dan terwijl zij samen met haar vriend rondrijd op een machiene die ze zeker niet gewoon is. Ze had zelf beter eerst wa gaan oefenen aan de bruynkaai,met 2 man rijden is trouwens ni echt makkelijk in het begin.
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

T'ja de smurfen mogen altijd meer dan de gewone mens hé.

zij moeten zich niet aan de wet houden :roll:
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

mja ze denken dat ze alles mogen maar dat mogen ze helemaal niet ! maar er zitten ook toffe kerels tussen de flikken zenne zij doen gewoon hun job zoals jij je job doet,tuurlijk ze hebben er voor gekozen,mja als jij iets graag doet ge jij je ook niet laten tegenhouden he ,maar er zijn er natuurlijk veeeel die denken dat ze meer mogen dan een ander en dat is klote natuurlijk !
hopelijk krijg je je quad terug dude !
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
stefvv
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door stefvv »

Om je quad terug te krijgen hoef je niet persé een advokaat te nemen, alleen moet je de juiste weg proberen te bewandelen.
In eerste instantie zorg dat je het pv in handen hebt, twee; zet er wat politiekers achter, help steevast, en drie, wanneer je het pv hebt, ga dan zelf naar het parket in de regio waar de quad is aangeslagen, en doe op het parket zelf bij de juiste mensen u verhaal, als ze er goed gezind zijn, duurt het echt niet lang.
Onze quads waren zaterdags in beslag genomen, en vrijdags hadden we ze al weer, waren we de donderdag vroeger op het parket geraakt, was dat al woensdag geweest. En daar is geen enkel advokaat aan te pas gekomen.

Veel succes verder.
Tramonto
Quadracer
Quadracer

Bericht door Tramonto »

WickedWeasel schreef:Hey jongens, ik ben al bij de verzekering en advokaat langsgeweest deze week, De verzekeringsagent vertelde me dat ik voor het trugkrijgen van mn quad ,zelf bij een advokaat moest gaan (deze heeft een brief geschreven...dusja afwachten maar) en dat de rechtsbijstand maar gebruikt kan worden vanals ik een pro justitia in de bus krijg.
En ik weet dat rechter D'Hondt geene makkelijken is :muur: , maja we zien wel, daar maak ik me geen zorgen om het belagrijkste is de quad.

En wa de agenten hier bertreft, toen ze ons hebben staande gehouden was er een jonge agente bij... en deze heeft 2 dagen erna op een rechte baan hier in dendermonde de quad van haar vriend op een geparkeerde wagen geknalt en ok ik weet de omstandigheden van het ongeluk ni maar kheb wel de schade gezien aan de quad en wagen en kmoet zeggen da was ni tegen 50 ze (terwijl ge ma 30 moogt op die plaats want twas aan een school,of is het nu toch al 50 in de vakantieperiode :? )

En ik moet zegge da ik zelfs haar da ni toewenste, maar ik heb zo wel iets van... ons rijbewijs en quad pakt ze af,terwijl we op een "veilige" plek iets onnozel deden, en dat dan terwijl zij samen met haar vriend rondrijd op een machiene die ze zeker niet gewoon is. Ze had zelf beter eerst wa gaan oefenen aan de bruynkaai,met 2 man rijden is trouwens ni echt makkelijk in het begin.
:roll: Tja ...

Je mag al blij zijn dat ze jouw quad niet naar de knoppen heeft gereden,
vind het ook er voor de agente.Een accident wens ik niemand toe,
maar als zij ook een quadrijdster is vind ik wel dat ze jullie eerder een waarschuwing had kunnen geven.

Maar ja wie zijn wij e :wink:
Plaats reactie