Ik heb zo ne BC-800 en ga die binnen kort op mijne quad zetten. Je hebt zogezegd voor beide spaken nodig (zowel voor de BC-800 als voor de toppeak). Dit is voor de bijgeleverde magneet op de spalen te bevestigen maar je de magneet die er bijgeleverd is met 2 componenten aluminium (vind je bv bij auto 5 van loc tite) bevestigen op de voorste velg. Mag wel maar 0.5cm van de sensor verwijderd zijn.
Dus je zorgt ervoor dat je de Sensor ergens kan vastmaken in de buurt waar je de magneet kan plakken.
Een kameraad heeft dit gedaan met een BC-800 bij zijn blaster en dit werkt nu toch al een paar maanden
ja idd 250 euro heb ik voor het setje betaald maar dan hangt dat goe vast en heeft heel wa functies, onderhoud en olieverversing en nog van die rimram (die ik nie gebruik )
zal eens terug snuffelen, is ergens in Wavre, en is identiek hetzelfde en noemt ipv trailtech - Panoram.
Via www.barracuda.be heb ik het adres gehad, zal eens zoeken
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
voila en zijn van TOPPEAK en helemaal hetzelfde en fucnties 100%
Als je hem in de winkel koopt zit je soms aan 125euro maar moet de plekjes vinden hey, zal nog eens zoeken hey
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
Vroeger noemden ze de trailtech ook panoram, maar de "refresh rate" is anders (sneller updaten, aangepast aan hoge snelheden) en zorg ook dat je geen Panoram Wireless koopt, want die werkt niet op quad of motor.