de bougies zijn gloed niuew, heb er een halfe tank op gereden. ze zijn nat, dus ik krijg wel benzine (ruikt ook zo lekker
ik denk dat ik hiervoor ook al onstekings problemen heb gehad, want mn vorige bougies hadden een carbon aanslag. hij was altijd al moeilijk te starten.
ik heb een nieuwe CDI bestelt bij mijn 'monteur' (s'werelds lui-ste). mijn 'monteur' (half bakke aap
hij heeft mijn CDI nu al bijna 2 maanden, maar installeren kwam het niet bij (omdat ik een maand weg was op vakantie, was zijn excuus
mijn vraag dus: kan het wel het CDI zijn?! of zou hij het geld in zn zak hebben gestoken!
zoals je ziet vertrouw ik mijn monteur niet echt, mede wegens shit dat ie zou doen in het verleden maar het er of er niet van kwam, of het werd half bakken gedaan en dan duurde het ook nog een gigantish lange tijd (ik kan helaas geen andere montuer vinden die aan mn quad wilt werken voor een normaal bedrag, de enige die ik kan vinden rekenen nog al een beetje veel, en hoewel het echt het beste is om het bij hun te laten doen, ik heb er op het moment niet het geld voor!).
begin nu minder en minder tijd te hebben, heb mn quad nodig voor het eind v/d maand!