Pro Circuit en andere grote tuners in de states hadden toen allemaal crfx koppen, en nu gebruiken ze wel de crf koppen. Groter is namelijk lang niet altijd beter. Maar ieder zijn tuningding. Ik heb dit natuurlijk niet zelf uitgeprobeerd.No Limit YFZ schreef:Wij halen betere resultaten met grotere kleppen.
W-tec CRF450X met e-start
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Nee niet homologeerbaar (voorlopig) puur competitiegebruik
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Heel vaag maar hoop er alvast maar niet op.JR schreef:Voorlopig? Zijn er plannen?No Limit YFZ schreef:Nee niet homologeerbaar (voorlopig) puur competitiegebruik
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
die blokken zijn wel te koop, als ik me niet vergis. Dus je zou ze ook wel legaal moeten krijgen denk ikSpeedy69 schreef:kunnen deze ook klaar gemaakt worden voor op de baan en gehomologeerd worden voor op de baan?
Wil wel zo een betrouwbare dakar motorblok op een quad waar ik dan dagelijks zonder zorgen mee kan rijden.