BASHAN 200cc QUADS

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

ik moet banshee rijder #222 helenmaal gelijk geven want me vriend heeft ook zoon 1 gehad.
elken week had die zeker 5 keer wat kapot.
naa 1 jaar lang zeggen dat die een anderen moest kopen heeft die het gedaan!
dat ... stond ook eens in brand toen hij zat te rijden ! hij had niet gemerkt en opeens voelde dat die het warm kreeg, hij gestopt en zag de vlamen er uit komen is er af gesprongen , en heeft hem geblust het was geen ergen schade, maar die jongen stond stijf die had 1 week niet meer gereden, nu heeft die een blaster en heeft nog nooit wat kapot gehad in die 2 jaar ! dit vind ik niet kunnen dat zoon ding in de fik vloog en het probleem hadden we niet gevonde ! er was geen lekkende benziene dat wisten we zeker, naar 5 weken zoeken waar het vandaan kwam !
SOS-PERFORMANCE
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door SOS-PERFORMANCE »

Laatst gewijzigd door SOS-PERFORMANCE op do 17 jan, 2008 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

dat weet ik niet want daar had ik niet op geled dat moet ik aan die jongen naa vragen maar die is nu op vakantie gegaan en weet niet wanner die trug komt maar zoo draa ik het weet zeg ik het meteen ;)
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door FLIPmode »

Ik vind alleen de keuze van bedrijfsnaam een beetje de mist in gaan.
En in mijn ogen zijn er alleen restaurants uit die richting gekomen die een beetje te pruimen zijn.
Op dit moment komen de Chinezen op alle vlakken slecht in het nieuws (dit is geen hetze, het heeft zijn redenen).
En ik ben zeker geen boomknuffelaar, maar van milieu hebben ze daar zeker geen pap gegeten.
Ik hoop alleen dat dit geen geldklopperij wordt op de rug van de jonge naïeve quadrijder.
Maar ik zou zeggen: bewijs ons het tegendeel en word marktleider! :mrgreen:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

koop je gewoon een gebruikte merk quad dan zit bijna altijd goed :duimhoog:
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

BTDT :roll:

je kan het niet op de chinezen steken he :mrgreen:
als je weet dat ze die quads verkopen voor heel weinig geld..
er zijn maar een beperkt aantal echte fabrikanten, de rest zijn "assembleurs" die de onderdelen her en der opkopen en een reeks van maken,
het is enkel de iets zwaardere utility quad die beetje bij beetje beter aan het worden is. de chinese sportquads zijn vooralsnog van inferieure kwaliteit wat ook de prijs is, een rot brood verkopen voor 30 eurocent wil nog niet zeggen dat het een gezond brood is he :wink:

voorbeeldje..

Dear Mr Nico Van Wingen

I am Wolf from China Bashan, which is the one biggest exporter ATVs in China, we have new EEC ATVs styles specially the 400ATV 4x4 2007 style, I attach the prices, pictures and spec. for your reference.
FOBCHONGQING
ATV110S: US$580.00
ATV150S-2: US$640.00
ATV200S-3A: US$700.00
ATV200S-7: US$830.00
ATV250S-5: US$1380.00
ATV250S-5B: US$1480.00
ATV300-A: US$1780.00
ATV300-18: US$1980.00
ATV400: US$2750.00
trailer: US$380.00
FB150: US$680.00

If you have any problem, please inform us at any time, wish we can supply the products to you.

Looking forward to hearing from you soon.

Best regards,
Wolf
China Bashan
www.bashanmot.com
http://www.chinabashan.com/products.asp

een 200cc kost dus een 830$ x 0,74 = 614,2€ x 20 stuks ( kleine CT) = 12284€ x 1,06% invoertax EU = 13021€ + 1500€ container china-antwerpen
= 14521€ x 1,21% BTW = 17570€ / 20 = 878,50 € incl BTW per stuk kosten ze als ze hier staan in stock, hoe kan je daar nu kwaliteit van verwachten ...

@sos performance : succes, want tis vechten tegen de bierkaai :roll:
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

Heb heel de discussie hier gelezen.
En wie voor weinig geld een quad koopt moet ook niet verwachten dat je er hetzelfde mee kan doen dan eentje die 2X of 5 X duurder is.
De centjes zitten ergens he.
Persoonlijk ben ik niet te vinden voor de chineekes, maar koop ze dan gewoon niet.
Wie er wel eentje koopt heeft naar mijn mening wel een idee waar die aan begint.
En ik hoop van harte dat SOS-performence het tegendeel kan bewijzen.
Ik stel voor dat die op evenementen gaat staan .
En daar goede quadrijders die quads eens laat testen ( geen brokkepiloten, als je wil krijg je alles stuk)
Maar niet gewoon in een rondje gaan rijden.
Hier en daar een jump moet elke quad aankunnen en dan spreek ik niet van 20 Meter jumps he.
Als hij dit zonder veel brokken en kosten kan zal er mischien een verandering van mening komen.(zijn of mijn mening)
Maar ik wens hem veel succes het zal niet makkelijk worden.
@ SOS : Ook al heb je de kip met het gouden ei gevonden in china er zijn al te veel prutsers geweest die voor u de baan opgebroken hebben.
Je zal stevig je best moeten doen om deze weer berijdbaar te maken.

Desalniettemin wens ik u een bloeiende zaak toe sos-performence

Grts
Van een heel grote yamaha fan.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
ICHE
Quad Master
Quad Master

Bericht door ICHE »

ik stel voor om fré of sg6 ermee te laten rijden als test :mrgreen:
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door FLIPmode »

ICHE schreef:ik stel voor om fré of sg6 ermee te laten rijden als test :mrgreen:
Als het maar niet in 'den donker' is :wink:
Wild & Wicked
cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

:evil: Of juist wel :evil:
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door FLIPmode »

sadist :lol:
Wild & Wicked
Twan #33
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Twan #33 »

China producten zijn inderdaad wel zeer in opkomst. Kwaliteit is zeker niet te vergelijken met een merk als yamaha suzuki enz.

Graag had ik dan op het volgende een antwoordt, zoals hierboven berekend kost een "china quad" 900 euro inkoopwaarde (dit is niet eens de productie prijs!). Hierin zit staal rubber productie kosten enz. Is zoiets überhaubt wel veilig? Staal, Alluminium en rubber prijzen zijn tegenwoordig niet echt goedkoop meer en de prijzen blijven alleen maar stijgen.

Ter vergelijking de nieuwe in china geproduceerde brilliance BS6. Auto kost 17.500 euro, heeft een leuk modelletje ziet er allemaal leuk en aardig uit, maar hij scoort maar 2 sterren en overlevingskasten nihil! Waarom? Gewoon omdat er mindere materialen gebruikt zijn om de kosten te drukken.

Om dit verhaaltje even met een china quad te vergelijken. Stel voor je rijd 80 km/h en een spindel breekt af door slechte kwaliteit staal? De consument met een minder gevulde beurs moet ook Zeker weten lol kunnen beleven. Maar of je als consument zit te wachten op een onveilig ding betwijfel ik.

Pas op, uw producten kunnen van een goede kwaliteit zijn. Maar ik kom er met mijn verstand niet bij hoe een quad van van zeg 600 euro productiewaarde betrouwbaar kan zijn (of überhaubt betrouwbaar kan zijn), tegenover een quad van 6000 euro productiewaarde (waar ook nog wel eens problemen mee zijn). Dat staat toch zo vast als een huis.

Gaarne uw reactie,

Met vriendelijke groet,

Twan
Check my project here HERE
And find all pictures HERE

www.quadclub.nl

SHE SUCKS GAS AND HOULS ASS
SOS-PERFORMANCE
Toeschouwer
Toeschouwer

Laatst gewijzigd door SOS-PERFORMANCE op do 17 jan, 2008 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
tjennen
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door tjennen »

Ik heb je laatst een PBtje gestuurd :wink:
SOS-PERFORMANCE
Toeschouwer
Toeschouwer

Laatst gewijzigd door SOS-PERFORMANCE op do 17 jan, 2008 19:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie