400ex rammelt op hoge snelheid
Bedoel je zonder demper, filter, etc?
Anders is dit misschien wel een goede link voor je: http://www.highlifter.com/ Zij verkopen complete kits. Nikolas kan je er misschien wat meer over vertellen. Hij is een vaste bezoeker van het HighLifter-forum.
Anders is dit misschien wel een goede link voor je: http://www.highlifter.com/ Zij verkopen complete kits. Nikolas kan je er misschien wat meer over vertellen. Hij is een vaste bezoeker van het HighLifter-forum.
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
-
- Quadrider
Sorry,jongens leg eens precies uit wat `n CDI nu precies inhoud en wat kun je ermee.
Heeft het met de ontsteking te maken
Sorry hoor maar ik kom nog uit de tijd dat ontsteken als volgt ging ;
Men neme `n kilo stro of ander zèèr brandbaar materiaal,leg dit achter het aan te drijven vehicle,laat wat witte petroleum (à 1/2 vierkante cent de ltr. )lekken uit de uitlaat waarna ontsteking (explosie ) volgt .
Dè kunst is om de juiste ontstekingstijd te bepalen ,door juist op dat moment de straatsteen met `n touw weg te trekken van de toen nog houten wielen,waarna het vehicle zich met extreme snelheid (14-km p/u )
voortbewoog.
Gelukkig hadden we toen nog houten blokken onder onze schoenen om te kunnen remmen.
Òf zijn het de nieuwste films op CDI
Groeten,Jan
P.S, sorry maar `n grapje moet kunnen op z`n tijd
Heeft het met de ontsteking te maken
Sorry hoor maar ik kom nog uit de tijd dat ontsteken als volgt ging ;
Men neme `n kilo stro of ander zèèr brandbaar materiaal,leg dit achter het aan te drijven vehicle,laat wat witte petroleum (à 1/2 vierkante cent de ltr. )lekken uit de uitlaat waarna ontsteking (explosie ) volgt .
Dè kunst is om de juiste ontstekingstijd te bepalen ,door juist op dat moment de straatsteen met `n touw weg te trekken van de toen nog houten wielen,waarna het vehicle zich met extreme snelheid (14-km p/u )
voortbewoog.
Gelukkig hadden we toen nog houten blokken onder onze schoenen om te kunnen remmen.
Òf zijn het de nieuwste films op CDI
Groeten,Jan
P.S, sorry maar `n grapje moet kunnen op z`n tijd
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
-
- Quadrider
Tanxs,Daan
Daar staan idd interresante kits bij,nu nog uitvogelen wat het beste zou zijn.(zonder mijn blok compleet open te moeten gooien )
Kijken of er nog suggesties volgen
Tweede probleem is om het hier te krijgen (heb geen credit card )
Ik heb weleens gehoord van iemand die auto onderdelen uit amerika haalt dat er hier ook aan de postbode betaald kan worden,zoiets als rembours dus
alster nog eens `n gezamelijke bestelling ondernomen wordt
(ik betaal altijd vooruit )
Groeten, Jan
Tanxs, Teunie
Daar staan idd interresante kits bij,nu nog uitvogelen wat het beste zou zijn.(zonder mijn blok compleet open te moeten gooien )
Kijken of er nog suggesties volgen
Tweede probleem is om het hier te krijgen (heb geen credit card )
Ik heb weleens gehoord van iemand die auto onderdelen uit amerika haalt dat er hier ook aan de postbode betaald kan worden,zoiets als rembours dus
alster nog eens `n gezamelijke bestelling ondernomen wordt
(ik betaal altijd vooruit )
Groeten, Jan
Tanxs, Teunie
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Jan,
Ik kan wel aan de kits geraken van Highlifter. Als je exact weet wat je wil kan ik het wel bestellen voor je en schrijf je over op mijn rekening voor bestelling.
Gelieve wel maar prijs te vragen als je effectief wil bestellen en kan betalen want kom bijna zot van het prijs geven...
Ik kan wel aan de kits geraken van Highlifter. Als je exact weet wat je wil kan ik het wel bestellen voor je en schrijf je over op mijn rekening voor bestelling.
Gelieve wel maar prijs te vragen als je effectief wil bestellen en kan betalen want kom bijna zot van het prijs geven...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
De High Performance Kit is met $370 zeer scherp geprijsd en daar zit toch behoorlijk wat in. En het is allemaal 'bolt-on'. Het blok hoeft dus niet open. Met zo'n kit kan je ook een stuk makkelijker een grotere maat banden monteren, waardoor ook je top hoger komt te liggen. Zeker als je veel op straat rijd is het een lekker gevoel om te weten dat je bij 80km/u nog flink wat vermogen over hebt.JAN15-10 schreef: Kijken of er nog suggesties volgen
It's ok to NOT like Banshees. I never liked the kids who beat me up either.
-
- Quadrider
Idd, Daan, mijn oog was ook al op de high performance kit gevallen,en de reviews zien er ook veelbelovend uit.
Èn idd dat beetje meer vermogen kom ik altijd net tekort.
kzal eens `n lijstje maken ,nu kan ik net zo goed gelijk ....,en ....,en ...,enz. bestellen,hoop dat ik niets vergeet.
Bedankt voor het aanbod Nikolas,zal er dankbaar gebruik van maken.
(je hoort op korte termijn ervan )
Groeten, Jan
Èn idd dat beetje meer vermogen kom ik altijd net tekort.
kzal eens `n lijstje maken ,nu kan ik net zo goed gelijk ....,en ....,en ...,enz. bestellen,hoop dat ik niets vergeet.
Bedankt voor het aanbod Nikolas,zal er dankbaar gebruik van maken.
(je hoort op korte termijn ervan )
Groeten, Jan
-
- Quadrider
`N week of drie dan zou alles hier moeten zijn.
Dan heb ik even flink wat te sleutelen,skidplates,boot guards,high perf. kit,en nog allerlei kleinere onderdelen.
Èn toch nog het blok (nouja niet ècht ) open ,want ik heb gelijk `n super duty clutch besteld,dat schijnt `n havy klusje te zijn.
Fijn dat Niko het allemaal wil bestellen voor mij.
Jan
Dan heb ik even flink wat te sleutelen,skidplates,boot guards,high perf. kit,en nog allerlei kleinere onderdelen.
Èn toch nog het blok (nouja niet ècht ) open ,want ik heb gelijk `n super duty clutch besteld,dat schijnt `n havy klusje te zijn.
Fijn dat Niko het allemaal wil bestellen voor mij.
Jan
-
- Quadrider
Voorlopig heb ik hier al genoeg banden liggen,eerst dit eens allemaal monteren en kijken hoe het allemaal loopt.
Tja je weet hoe het gaat hè,aaaaals je èènmaal begint .
De simpele tip van Kenny om ipv `95 ,`98 in de tank te doen is al `n vooruitgang,motor loopt op top veeeel soepeler en zelfs iets harder.
hadik gewoon moeten weten natuurlijk.
Jan
Tja je weet hoe het gaat hè,aaaaals je èènmaal begint .
De simpele tip van Kenny om ipv `95 ,`98 in de tank te doen is al `n vooruitgang,motor loopt op top veeeel soepeler en zelfs iets harder.
hadik gewoon moeten weten natuurlijk.
Jan