Motorolie, zoja welke?
Motorolie, zoja welke?
Beste quadders !
Vraagje, moet er motorolie in mijn Barossa 170cc, zoja welke?
Ik ben naar een motorwinkel gegaan en hij wist niet welke olie er in moest.
Iemand een idee ?
Bedankt
Vraagje, moet er motorolie in mijn Barossa 170cc, zoja welke?
Ik ben naar een motorwinkel gegaan en hij wist niet welke olie er in moest.
Iemand een idee ?
Bedankt
-
- Quadrunner
- Contacteer:
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
hey ik hbe de zelfde barossa ik heb dit merk ik heb wel vol synteet (wat is daar verschil in ?) en dat is voor een natte kopel moet je ook heen kijken ! die is perfect waar gebruik je die voor weg of cross
of dezen maar die is echt voor de cross
die had ik eerst er in maar die heb ik niet meer gepakt omdat die me te duur was en heb ijgenlijk niet het verschil gemerkt !
of dezen maar die is echt voor de cross
die had ik eerst er in maar die heb ik niet meer gepakt omdat die me te duur was en heb ijgenlijk niet het verschil gemerkt !
Oke bedankt ..
Ik heb vanmiddag eventjes de olie gehaald. Maar waar moet het nou precies in (bij mn quad zit aan de linker kant (als je dr op zit) boven het schakelpookje, naast de cilinder wel soort draaiknop). En hoeveel moet er in ? Ik heb namelijk gehoord als je te veel er in doet dat het dan gaat 'soppen' en schuimen.
Groeten
Ik heb vanmiddag eventjes de olie gehaald. Maar waar moet het nou precies in (bij mn quad zit aan de linker kant (als je dr op zit) boven het schakelpookje, naast de cilinder wel soort draaiknop). En hoeveel moet er in ? Ik heb namelijk gehoord als je te veel er in doet dat het dan gaat 'soppen' en schuimen.
Groeten
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
bij mij gaat er 1 halve liter in en er zit een pijl stok in die er uit halen en dan er in schudden kan er een foto van nemen kun je beter zien als moet
ps als je 1 liter er in schud en je kijkt dan dan zie je dat die vol is laat dan ff lopen 10 -15 min en dan weer kijken en dn is die maar tot de helft vol en dan doe ik er nog een halve liter er bij en dan staat die percies goed heb een barossa chetaa 170 cc 4 takt dus dat is dan het zelfde
ps als je 1 liter er in schud en je kijkt dan dan zie je dat die vol is laat dan ff lopen 10 -15 min en dan weer kijken en dn is die maar tot de helft vol en dan doe ik er nog een halve liter er bij en dan staat die percies goed heb een barossa chetaa 170 cc 4 takt dus dat is dan het zelfde
Fototje zou perfect zijnbarossa chetaa schreef:bij mij gaat er 1 halve liter in en er zit een pijl stok in die er uit halen en dan er in schudden kan er een foto van nemen kun je beter zien als moet
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer: