Uitlaat en filter vraagje.
Uitlaat en filter vraagje.
Ik heb hierbij een vraag voor jullie. Ben namelijk van plan om andere uitlaat te steken maar wat is er eigenlijk beter?? Full exhaust of een slip-on?
Ben ook van plan om een powerlid te steken met outerwear en een andere luchtfilter, het enige waaraan ik aan twijfel dat is dat ik nogal vrij veel door de modder rij, niet dat er zoveel naar het filtercompartiment gaat, maar voor de zekerheid wil ik het nog eens vragen aan jullie of ik er wel goed zou aan doen of best niet doet.
Ben ook van plan om een powerlid te steken met outerwear en een andere luchtfilter, het enige waaraan ik aan twijfel dat is dat ik nogal vrij veel door de modder rij, niet dat er zoveel naar het filtercompartiment gaat, maar voor de zekerheid wil ik het nog eens vragen aan jullie of ik er wel goed zou aan doen of best niet doet.
-
Ludovic 250
- Quadrunner

- Berichten: 873
- Lid geworden op: do 28 aug, 2003 16:06
- Locatie: grimbergen
- Contacteer:
-
Staso
Een compleet systeem geeft altijd beter resultaat.
Heb destijds op m'n Raptor enkel een slip on geplaats en dit gaf het koppel op een laag toerental vrij. Maar in de hoge RPM's was er minder Pk aanwezig (kon je duidelijk merken). Kon zelfs geen 8000 RPM halen
Heb dan achteraf de bocht geplaats en nu doet ie het weer over de hele lijn. (natuurlijk jetting aanpassen).
Ik zou zo zeggen een beetje meer sparen en dadelijk de hele uitlaat aanschaffen, enfin da's mijn opinie.
S
Heb destijds op m'n Raptor enkel een slip on geplaats en dit gaf het koppel op een laag toerental vrij. Maar in de hoge RPM's was er minder Pk aanwezig (kon je duidelijk merken). Kon zelfs geen 8000 RPM halen
Heb dan achteraf de bocht geplaats en nu doet ie het weer over de hele lijn. (natuurlijk jetting aanpassen).
Ik zou zo zeggen een beetje meer sparen en dadelijk de hele uitlaat aanschaffen, enfin da's mijn opinie.
S
Filter maakt wel verschil, zeker met powerlid of als je de filterkap eraf laat.
Natuurlijk is er dan meer kans op rotzooi binnen krijgen, en ik zou als je flink in de modder gaat de kap er weer op zetten.
Natuurlijk is er dan meer kans op rotzooi binnen krijgen, en ik zou als je flink in de modder gaat de kap er weer op zetten.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
als ik powerlid heb en ga gaan rijden in de modder en ik zet de originele kap er weer opzet moet ik die dan opnieuw gaan jetten? Je zegt flink in de modder komt dat een beetje overeen met indien je na een rit de kleur van de quad niet meer kan zien? of bedoel je enkel gelijk dat sommige mensen door een plas rijden met modder die tot over de motor zit, want in mijn geval denk ik dat het water tot aan het onderste chasis zal komen.Teunie schreef:Filter maakt wel verschil, zeker met powerlid of als je de filterkap eraf laat.
Natuurlijk is er dan meer kans op rotzooi binnen krijgen, en ik zou als je flink in de modder gaat de kap er weer op zetten.
gretzzz
zolang je de quad niet in de zee gaat rijden zal er geen probleem zijn
voor echt competitie enzo zou ik voorbocht ook vervangen, de voorbocht van een standaard suzuki/kfx is al redelijk goed en dik, de demper doet dus al heel veel, samen met luchtfilter en perfect gejet en dat quadje is niet meer zoals ervoor!
voor echt competitie enzo zou ik voorbocht ook vervangen, de voorbocht van een standaard suzuki/kfx is al redelijk goed en dik, de demper doet dus al heel veel, samen met luchtfilter en perfect gejet en dat quadje is niet meer zoals ervoor!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
ik ben nog nieuw he in da wereldje ben meer thuis in de industriele elektriciteit en mechaniek. Dus demonteren en verstaan wat voor wat dient is voor mij gn pb alsook passingen van bussen, etc... maar carbu regelen nog nooit gedaan kzou nie weten hoe. ik vind da vijzeke nie van de carbu om meer naft te geven.Hanzie schreef:ja dat was oud nieuws




