Niet vastvriezen? Weet je wel hoe koud zo'n carb word als hij flinkt ronkt? Dat gaat serieus onder de nul graden, wel logisch met al die peut en lucht wat er doorheen vliegt.
Maar ik meen het, hij word echt mega koud met al die lucht die er doorheen stroomt enzo. Is een topic over geweest op BansheeHQ maar na de reagornisatie is het verdwenen.
als je de gaskabel van een banshee wil smeerenmoet iets nemen wat niet plakt bus geen kabelspray of zo maar kruipolie/wd40
en zeker niet het Tstuk waar je kabel splitst in vetten
toen ik net banshee ging rijden ook last gehad van plakkend gas
henkie schreef:ik geloof je ook wel
stop maar eens je handen in een teiltje benzine vriezen je handen er zowat af
materie(das iets wat uit moleculen bestaat ) samendrukken wekt warmte op voel es aan een compressor ofzo.
andersom trekt het kou aan verdampen dus en nou wil het toeval dat er in je carb constant benzine word verdampt en bij zon shee nog niet in een langzaam tempo ook niet. KOelkasten en zweten zijn voorbeelden van koeling door verdamping t zal best koel zijn in die carbs maar vastvriezen is natuurlijk gek aangezien er olie in die benzine zit lijkt me een indianen verhaal! (zijn amerkanen heel goed in) gewoon versleten antiplaklaag in carb komt mij veel waarschijnlijker in het oor.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Jammer is dat ik heb geloof ik al gehoord dat je "gewoon" even nieuwe carbs er op moet zetten. Jammer genoeg bedenken ze dat niet bij yamaha ook niet na 15 jaar of hoe lang is de shee al in productie.
anders moeten ze misschien een ijsmutsje op de carb zetten of een jasje blijft tie lekker warm.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Ja of een kleine verwarming op stroom. Zo zijn er wel meer dingen van Yamaha die niet werken, net als de olie pomp van de Blaster en de TORS eigenlijk ook niet zo best.