weer zo'n groene kiwi? tjonge de wereld gaat erop achteruitTeunie schreef:Cannondale AMG getuned![]()
@skicks: ohneeee weer een groene erbij
Welkom bij de club!
Project "Stil"
jah ik wil wel voor limited edition gaan van Suz maar die is alleen in amerika verkrijgbaarHanzie schreef:weer zo'n groene kiwi? tjonge de wereld gaat erop achteruitTeunie schreef:Cannondale AMG getuned![]()
@skicks: ohneeee weer een groene erbij
Welkom bij de club!![]()
gewoon geel lijkt wel banaan, da wil ik ni... no offence hanzie
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Glasvezel isolatie is niet gemaakt voor uitlaat. Kan niet tegen de hitte. Koop echte glaswol voor uitlaten, is anders gemaakt, zijn meer vezels dan wol.4Wheels schreef:demper uit een halen eerst een matje leggen van polyester dan
glasvezel isolatie en daarnea weer een matje van polyester en die isolatie zal niet meer gaan vliegen
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
- Rocky
- Quadrider

- Contacteer:
Awel, Ik heb laatst ook zo eens een experiment gedaan met een tussendemper van een Golf, die ik nog had liggen.Hanzie schreef:je gaat toch geen uitlaat van een auto erop zetten![]()
waar ben je mee bezig, wil je die quad helemaal gaar?een uitlaat van een auto is voor een AUTO, geen QUAD
Bij weinig gas, lekker dof geluid, maar bij volgas was het een knaller.
Net zo'n stockcar....
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rocky
- Quadrider

- Contacteer:
Kan je misschien als snorkel gebruiken....Mika schreef:Wat dacht je van een knalpot van een Scania ?
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
Visit my site:
Visit my site:
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
Probeer eens iets met een tussendemper op de plaats waar je uitlaat recht loopt(bij je hitteschiltje langs je cilinder bijvoorbeeld) en laat dan verder je originle einddemper zitten. Nog te luid neem dan een grote moterdemper erbij dat heb ik ook werkt prima. (zal geen top power leveren trouwens maar geluid scheelt zeker) goodluck
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
das helemaal makkelijk dan is ie haast recht den kik dan kan je makkelijk ergens een tussendempertje tussen krijgen bijvoorbeeld van een kleine auto gewoon ff halen op de sloop.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
Nou jongens, k'was ff Duits aant leren, hoor ik inneens iets in de keuken, ik ga dus naar de keuken en zie ik mijn vader daar zijn avond maal klaarmaken (pannekoek met aardappels erop
)
Hij heeft al een mooie uitlaatpijp meegenomen, een demper van een Opel Cadet, dalijk maar eens ff kijken hoe goed hij dempt.
Hij heeft al een mooie uitlaatpijp meegenomen, een demper van een Opel Cadet, dalijk maar eens ff kijken hoe goed hij dempt.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.