Test CRF450X in zandafstelling op circuit Loon Plage
Wanneer ik de reactie lees van no limit zie ik daar helemaal geen negatieve dingen in over e-atv. Hij zegt enkel dat w-tec zich toespitst op competitie en e-atv grotendeels weg-recreatie, wat niet wil zeggen dat e-atv niet voor competitie kan dienen of daar niet goed zou in zijn.
Is bijna een compliment naar e-atv omdat zij voor beiden kunnen dienen en w-tec enkel parcours-gebruik...
Versta niet hoe je je hier in dit geval kan aangevallen voelen hierdoor. Heeft misschien een beetje te maken met discussies in het verleden tussen deze twee...
Is bijna een compliment naar e-atv omdat zij voor beiden kunnen dienen en w-tec enkel parcours-gebruik...
Versta niet hoe je je hier in dit geval kan aangevallen voelen hierdoor. Heeft misschien een beetje te maken met discussies in het verleden tussen deze twee...
KFX540
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Volgens mij zal dit blijven duren en ze kennen mekaar dus zeer goed
Bon wat er in het verleden gebeurd is moeten ze nu niet meer uitvechten (mijn mening)
Bon wat er in het verleden gebeurd is moeten ze nu niet meer uitvechten (mijn mening)
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
- Easy Quadrider
Ik zal ook maar eens reageren.
IK heb vrijdag de w-tec ook kunnen testen op springen en ik was heel positief verrast.
Ik heb trouwens gezegd moest ik drie weken met de w-tec rijden dat ze in westdorp hun tafels 5 meter langer mogen maken.
Nee ik ben aangenaam verrast door het springwerk maar ook de kracht die uit da machientje komt.
En ik zou wel eens de ronde tijden willen opnemen, want daarvoor lag het vrijdag niet echt goed.
Bedankt Nicolas voor de test.
IK heb vrijdag de w-tec ook kunnen testen op springen en ik was heel positief verrast.
Ik heb trouwens gezegd moest ik drie weken met de w-tec rijden dat ze in westdorp hun tafels 5 meter langer mogen maken.
Nee ik ben aangenaam verrast door het springwerk maar ook de kracht die uit da machientje komt.
En ik zou wel eens de ronde tijden willen opnemen, want daarvoor lag het vrijdag niet echt goed.
Bedankt Nicolas voor de test.
-
- Quad Expert
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Davy Brems, Jan Vlaeymans en Joost Hofmans zijn de officiële W-tec piloten.epix no-fear schreef:heeft w-tec eigelijk een fabrieks team?
vroeg het me zomaar af.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Heel het weekend mogelijk om W-tec CRF450X te testen in Loon !
-
- Quadracer
-
- Easy Quadrider
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik had er zelf al bijna twee uur mee gebold voordat doublet begon vandaar dat hij al wat gezandstraald uit zagkefke 11 schreef:christof mocht hem eens afgewassen hebben hoor want hij is vuil en da vo zo een ferm machien
De demo quad doet momenteel overuren, wordt vierdubbel gebruikt : als trainingsquad voor Petten, Oede Miere en ikzelf en dan nog eens als demo. Denk dat ie van 't weekend toch goed 5 uur zal gebold hebben. Zo komen we natuurlijk vlug aan de volgende revisie...