Waarom krijgt elke yamaha de raptor look?
-
- Pro Quadrider
idd !jep schreef:Misschien een nieuwe rrranshee 2 takt
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Van mij mogen ze gerust nog 10 jaar doorgaan met de raptorlook zolang ze maar nieuwe SE uitbrengen en natuurlijk verbeteringen indien nodig
En als je de raptorlook al beu bent zonder er één te bezitten, dan heb je dit toch zeker al bij je yfz?
Het is daarom dat elke Raptoreigenaar zijn quad tuned, om hem uniek te maken, zodat je je quad nooit beu geraakt qua looks ...
Grtz_
En als je de raptorlook al beu bent zonder er één te bezitten, dan heb je dit toch zeker al bij je yfz?
Het is daarom dat elke Raptoreigenaar zijn quad tuned, om hem uniek te maken, zodat je je quad nooit beu geraakt qua looks ...
Grtz_
is toch knap staaltje verkoopstactiek zeker
iedere quadliefhebber wil wel eens raptor maar kan/wil dat soms niet uitgeven aan een hobby
nu heb je ze in elke prijsklasse
be happy !
binnenkort krijgen de klein mannen een RAPTOR voor hun verjaardag en het lijkt er nog sterk op ook
iedere quadliefhebber wil wel eens raptor maar kan/wil dat soms niet uitgeven aan een hobby
nu heb je ze in elke prijsklasse
be happy !
binnenkort krijgen de klein mannen een RAPTOR voor hun verjaardag en het lijkt er nog sterk op ook
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
-
- Quadrunner
Wij hebben toevallig wel een raptor gehad een raptor 660 met de amerikaanse kappe wit grijs en zwartel_pikante schreef:Van mij mogen ze gerust nog 10 jaar doorgaan met de raptorlook zolang ze maar nieuwe SE uitbrengen en natuurlijk verbeteringen indien nodig
Grtz_
Dus dwz: hoe meer gij uw vriendin ziet, hoe lelijker ge ze gaat vinden ?Randy Yamaha schreef:Ik vin het niet egt mooi meer ofzo de raptor look hoor voor het eerst dat ik hem zag dacht ik wow vet ding maar nu word alles raptor look dan word het gewoon lelijk is mij mening
Tzou normaal toch andersom moeten zijn.
(tenzij gij haar natuurlijk ieder jaar voor kerstmis een volledige plastische
ingreep cadeau doet, waardoor ze om de 12 maanden ne volledig andere look heeft)
greetz,
D.
-
- Quadverslaafde
Whoehahahahahahaha die zitDelriva schreef:Dus dwz: hoe meer gij uw vriendin ziet, hoe lelijker ge ze gaat vinden ?Randy Yamaha schreef:Ik vin het niet egt mooi meer ofzo de raptor look hoor voor het eerst dat ik hem zag dacht ik wow vet ding maar nu word alles raptor look dan word het gewoon lelijk is mij mening
Tzou normaal toch andersom moeten zijn.
ingreep cadeau doet, waardoor ze om de 12 maanden ne volledig andere look heeft)
greetz,
D.
allé 't is nu ook niet dat er zoveel mogelijkheden zijn om die kappen anders te maken, dan komt het gezaag weer dat het op niks trekt
ik vindt het knap, daarmee gedaan voor mij.
ik vindt het knap, daarmee gedaan voor mij.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadverslaafde
daarstraks in quadshop op zo een 250 gezeten
wat een raar gevoel vind hem heel knap enkel de voorkant is wel effe wennen het middenstuk van de plastic vind ik tamelijk breed naar mijn smaak .
geef mij maar de zwaardere editie
Delriva schreef:
wat een raar gevoel vind hem heel knap enkel de voorkant is wel effe wennen het middenstuk van de plastic vind ik tamelijk breed naar mijn smaak .
geef mij maar de zwaardere editie
Delriva schreef:
awel ik weet wat te kopen voor hare kerstmis nu dubbelgangster van Hanne zie ik wel zitten
greetz,
D.
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
-
- Pro Quadrider
banshee power !
- raptor350
- Quadracer
Gewoon simpel Omdat raptor de mooiste look heeft ! Heeft zeer sportief en stoer uiterlijk door de scherpe hoeken en de gestroomlijnde kappen !
En dan nog eens die puntige, brede voorlichten in de kappen verwerkt , maakt het geheel gw perfect
En dan nog eens die puntige, brede voorlichten in de kappen verwerkt , maakt het geheel gw perfect
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Freestyle rules crosseeuuuhhh !