tgb blade 450
- cyberdrone
- Quadracer
- Berichten: 1022
- Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
- Locatie: meldert
Ziet er wel een mooie quad uit, en heb er ook al best wat goede reviews over gelezen.
Je hebt ook nog Masai, Kymco , en inderdaad een Wolverine 450, wat ik persoonlijk een zeer mooie quad vind en niet te groot is zoals de meeste 4x4 quads.
Je hebt ook nog Masai, Kymco , en inderdaad een Wolverine 450, wat ik persoonlijk een zeer mooie quad vind en niet te groot is zoals de meeste 4x4 quads.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
TGB 425
Wat vind ik van de TGB 425, ik vind hem goed kijk ook naar de prijs. Verder heb ik nog nooit pech gehad
Van een TGB BLADE 250 naar een TGB BLADE 425 4X4
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=577
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=577
- cyberdrone
- Quadracer
- Berichten: 1022
- Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
- Locatie: meldert
Ikzelf ben ook aan het sparen voor mijn volgende quad, en dat zal ook een 4x4 zijn.
Het enige wat ik spijtig vind van de TGB (alsook de kymco 500 en Wolverine 450) is dat ze 1 starre achteras hebben. Persoonlijk denk ik dat de individuele achterassen zoals bij de CF500 / GOES520 en grizzly's (en nog vele andere) beter zijn voor het zwaardere ploeterwerk.
Dus ik denk dat het een beetje te zien valt wat je van plan bent met je quad, maar ik denk niet dat je ervan zal teleurgesteld zijn.
Hier is nog een link waar je een review kan vinden van de Blade425LE de iets langere versie (t'is wel in het Frans) en op die site kan je ook verschillende quads vergelijken met elkaar.
http://www.quad-infos.com/guide-achat-1 ... 25-le.html
Het enige wat ik spijtig vind van de TGB (alsook de kymco 500 en Wolverine 450) is dat ze 1 starre achteras hebben. Persoonlijk denk ik dat de individuele achterassen zoals bij de CF500 / GOES520 en grizzly's (en nog vele andere) beter zijn voor het zwaardere ploeterwerk.
Dus ik denk dat het een beetje te zien valt wat je van plan bent met je quad, maar ik denk niet dat je ervan zal teleurgesteld zijn.
Hier is nog een link waar je een review kan vinden van de Blade425LE de iets langere versie (t'is wel in het Frans) en op die site kan je ook verschillende quads vergelijken met elkaar.
http://www.quad-infos.com/guide-achat-1 ... 25-le.html
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
- cyberdrone
- Quadracer
- Berichten: 1022
- Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
- Locatie: meldert
mijn foutje, dacht dat ik ergens gelezend had dat hij een langere wielbasis had ..sowwy
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
-
- Quadrunner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
- Locatie: zelzate
- Contacteer:
de CF500 heb je in lange en korte versie, de GOES520 enkel in lange versiecyberdrone schreef:mijn foutje, dacht dat ik ergens gelezend had dat hij een langere wielbasis had ..sowwy
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
TGB 425 test
Ik zag op de site van 4x4 magazin dat de test van de TGB 425 erbij staat ... Ik ga eens kijken of deze hier ook kan krijgen even lezen ben eigelijk wel benieuwd
Van een TGB BLADE 250 naar een TGB BLADE 425 4X4
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=577
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=577
Klopt 100% wat je zegt. De IRS (Independent Rear Suspension) is ideaal voor het betere ploeter werk.cyberdrone schreef:Ikzelf ben ook aan het sparen voor mijn volgende quad, en dat zal ook een 4x4 zijn.
Het enige wat ik spijtig vind van de TGB (alsook de kymco 500 en Wolverine 450) is dat ze 1 starre achteras hebben. Persoonlijk denk ik dat de individuele achterassen zoals bij de CF500 / GOES520 en grizzly's (en nog vele andere) beter zijn voor het zwaardere ploeterwerk.
Dus ik denk dat het een beetje te zien valt wat je van plan bent met je quad, maar ik denk niet dat je ervan zal teleurgesteld zijn.
zelf bij gewonen rondritten met veldwegen die tractor sporen hebben. Met een stare achteras heb je maar weinig grondspeling.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
- pro hauler
- Toeschouwer
- Berichten: 41
- Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:55
Of gewoon even op deze wachten TGB 525
Die hebben toch ook een flinke grondspeling héRalph schreef:Je kan ook een ezel kopen. Jongens, hou je aan het onderwerp.
maar je heb gelijk
Toegevoegd na 2 minuten:
Deze is de volgende van TGB
Van een TGB BLADE 250 naar een TGB BLADE 425 4X4
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=577
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=577
TGB Kymco
De Kymco MXU 500 kost niet echt veel maar als de TGB maar is een beter afgewerkte quad dan de TGB. Heeft alleen niet van de die mooie velgen. Maar verder is het plastic en de rest van de machine van degelijkere kwaliteit.
Vind ze persoonlijk veel lijken op de honda's. Maar de inschakebare 4x4 met een druk op de knop geeft mijn voorkeur op de hef hendel van de TGB.
Vind hem persoonlijk net iets lekkere rijden, iets minder zenuwachtig.
TGB heeft veel power als de begrenzers zijn weg gehaald en de banden keunze van de bighorn is perfect. Alleen het model is wel goedkoop, maar standaard zitten er geen rekken op en als je het helemaal compleet maakt ben je meer dan €1000,- kwijt voor rekken en bodemplaat bumpers ed.
Vind dat utility standaard met rekken voor en achter moet komen, want echt portief worden ze nooit.
Vind ze persoonlijk veel lijken op de honda's. Maar de inschakebare 4x4 met een druk op de knop geeft mijn voorkeur op de hef hendel van de TGB.
Vind hem persoonlijk net iets lekkere rijden, iets minder zenuwachtig.
TGB heeft veel power als de begrenzers zijn weg gehaald en de banden keunze van de bighorn is perfect. Alleen het model is wel goedkoop, maar standaard zitten er geen rekken op en als je het helemaal compleet maakt ben je meer dan €1000,- kwijt voor rekken en bodemplaat bumpers ed.
Vind dat utility standaard met rekken voor en achter moet komen, want echt portief worden ze nooit.