Verwijderen van poederlak
gaat dat verwarmen geen invloed hebben op je eigenschappen van het metaal?
zou ik toch ook even controleren.

zou ik toch ook even controleren.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;

- 
				Quadzillaboy
- Quadrunner 
- 
				epix no-fear
- Quad Expert 
- 
				Quadzillaboy
- Quadrunner 
- 
				yamaha king
- Quadrunner 
- Contacteer:
gewoon licht laten aanstralen en dan er over poederen. 
Toegevoegd na 44 seconden:
je krijgt het er wel hellemaal af maar dan word het heel grof en de nieuwe poeder die je er dan op zouw willen doen word minder mooi

Toegevoegd na 44 seconden:
je krijgt het er wel hellemaal af maar dan word het heel grof en de nieuwe poeder die je er dan op zouw willen doen word minder mooi
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar

- 
				Quadzillaboy
- Quadrunner 
- 
				yamaha4life
- Easy Quadrider 
- Contacteer:
Als je het goed straalt krijg je er alles af... 
Eer je door het metaal heen zit met stralen is de poedercoating er al lang vanaf...
Wel laten stralen met staalkorrel, zo krijg je er het meest en het snelst vanaf.

Eer je door het metaal heen zit met stralen is de poedercoating er al lang vanaf...
Wel laten stralen met staalkorrel, zo krijg je er het meest en het snelst vanaf.
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us

Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
- 
				yamaha king
- Quadrunner 
- Contacteer:
staal korrel komen de putten er in tezitten ziet er niet uit.
hebben me kader enzo gedaan zaten dan wel alleen ma schuur plekken op niet iets wat er afgebarsten is en gewoon iets stralen en er over en was als nieuw!
als je armen doet.dan heb je kans dat je de onderlaag er door heen ziet als het er afgebroken is

hebben me kader enzo gedaan zaten dan wel alleen ma schuur plekken op niet iets wat er afgebarsten is en gewoon iets stralen en er over en was als nieuw!
als je armen doet.dan heb je kans dat je de onderlaag er door heen ziet als het er afgebroken is
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar

- 
				yamaha4life
- Easy Quadrider 
- Contacteer:
Die "putjes" die erin zitten zijn miniem!
Als het oppervlak opnieuw gespoten/gecoat is zie je er niets meer van.
Wij stralen thuis zelf...

Als het oppervlak opnieuw gespoten/gecoat is zie je er niets meer van.
Wij stralen thuis zelf...
-= Team DQT =-

- 
				yamaha king
- Quadrunner 
- Contacteer:
ja wij stralen ook 5 cabine's en een automaat met rollebanen enzo.
poeder coaten spuiten metalizeren verzinken
hebben 5 verschillende soorten straal grit en 1tje daarvan krijg je poeder er heel mooi af zonder dat je inslag krijgt op het ijzer ma dan ben je heel lang mee bezig.en staal grit kan ook me je hebt altyd kans dat je het blijft zien

poeder coaten spuiten metalizeren verzinken
hebben 5 verschillende soorten straal grit en 1tje daarvan krijg je poeder er heel mooi af zonder dat je inslag krijgt op het ijzer ma dan ben je heel lang mee bezig.en staal grit kan ook me je hebt altyd kans dat je het blijft zien

- 
				epix no-fear
- Quad Expert 
- 
				Quadzillaboy
- Quadrunner 
Ik heb vandaag alles weggedaan om te laten poederlakken. Ik heb er gevraagd op hoeveel graden dat word gedaan. En dat gebeurt op 200 graden omgevingstemperatuur. Het materiaal zelf word maar 180 graden warm.epix no-fear schreef:poedercoaten gebeurt op veel meer dan 400 graden dus maak je daar maar geen zorgen over.
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax

lonestar/laeger's pro-trax
- 
				epix no-fear
- Quad Expert 
heh das raar.Quadzillaboy schreef:Ik heb vandaag alles weggedaan om te laten poederlakken. Ik heb er gevraagd op hoeveel graden dat word gedaan. En dat gebeurt op 200 graden omgevingstemperatuur. Het materiaal zelf word maar 180 graden warm.epix no-fear schreef:poedercoaten gebeurt op veel meer dan 400 graden dus maak je daar maar geen zorgen over.
nja dan zal ik het wel verward hebben met een ander proces voor metaal bewerking.
k word oud en dement denk k haha
CustomCoatingsHelvoirt

fftjekke voor je het laat doen
  fftjekke voor je het laat doen