ja van die naald heb ik gedaan eerst zoals op papier in het 3de groefje en dan in het 2de
ja ik denk dat ik dat ga moeten doen alles terug orgineel dan kan ik tenminste terug is gaan bollen
want dat is al veel te lang gelede 2 maand denk ik zelfs al
normaal rijd ik zo goed als elke zondag
ltz tje schreef:ja van die naald heb ik gedaan eerst zoals op papier in het 3de groefje en dan in het 2de
ja ik denk dat ik dat ga moeten doen alles terug orgineel dan kan ik tenminste terug is gaan bollen
Tis misschien een dom antwoord : maar breng hem gewoon in de garage !
Kost je toch niet zoveel om gewoon je quad aftestellen en dan heb je hem perfect inorde weer terug na 1week !
Kost je mss 100 euro ofzo ...
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
ltz tje schreef:ja van die naald heb ik gedaan eerst zoals op papier in het 3de groefje en dan in het 2de
Tis misschien een dom antwoord : maar breng hem gewoon in de garage !
Kost je toch niet zoveel om gewoon je quad aftestellen en dan heb je hem perfect inorde weer terug na 1week !
Kost je mss 100 euro ofzo ...
nee zo dom is dat zeker niet ?
maar waar is er een goede garage in de omgeving van leuven-zaventem ?
en kost dat maar zo weinig ?
als je alles nou terug origineel zet, en hij doet nog steeds hetzelfde mag je ervan uitgaan dat het niet aan je afstelling ligt.
ja dat zou wel is best kunne , morge ga ik hem terug orgineel zette.
den dyniojet heb ik tegelijk met de voorbocht gestoken ?!
het is toch niet dat ik een ander soort bougie had moeten steken of zoiets ?
OpticalNicolas schreef:je zegt dat ie uitvalt als je gas geeft en dat ie knald, kan ook komen door slechte ontsteking = contactje dat niet goed werkt
aazo het zou me wel verwondere moest het dat zijn , want voor dat ik dat allemaal had gestoken had ik nergens problemen mee ?
die heeft altijd in 1 tik gestart in koud en warm weer
alles is terug orgineel , behalve de voorbocht die heb laten steken ?
nu moet ik hem nog een beetje afregelen want hij pruttelt en er komen een beetje vlammetjes uit
bij volgas