Wat is dit !?

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
Boers
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Boers »

ProBlaster schreef:bij en lc4 zouw je nog kunnen springen bij deze nietmeer dus het is geen supermotard :!:

Ik wil toch niet springen met me quad. Ik zal met een lc4 blok in me hand op je kop gaan springen.

zeg aub niks meer :braak:
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door ProBlaster »

is dat en uitdaging? :honger:

10 rondjes op het crossparkoer ? we zullen zien wie wind :duivel2: :duivel3: :duivel3:
2-takt zal altijd het beste blijven :)
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

@ Broers: is dit jou quad? nou RESPECT :buig: :buig: :buig:
mss wat meer foto's? of filmpjes
Mitchell
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Mitchell »

ProBlaster schreef:nee dat zijn supermotards die zijn voor op de baan die gasgas heeft crossbanden :lol:

nu zoekt ge het al ergens anders he snapt ge het nu eindelijk

(supermotard springen ook) als die gasgas sprinkt breekt hem :lol:

en heeft hij daar bewijs van dat ik mijn quad neuk :lol:

ik heb bewijs dat zijn quad rommel is :afgestudeerd:
waarom zou die breken?

wikipedia voor je gezocht :idea:

Supermotard is een tak van de motorsport die vooral in Frankrijk populair is.

Supermotard-wedstrijden zijn gebaseerd op dirttrack, maar worden bij gebrek aan ovale banen op andere circuits gereden. Het circuit bestaat deels (ca. 30 %) uit zand, maar voornamelijk uit asfalt.

Vanwege de mengeling van asfalt en zand in Frankrijk ook wel Course mixte genoemd. Er wordt gereden met omgebouwde crossers en enduromotoren, met aangepaste vering, remmen en banden. In Nederland ook wel speedtrack genoemd, in België 'superbiker'.

Tijdens een supermotard-weekend worden vaak ook wedstrijden met quads verreden, die dan superquader heten.

Supermotard is ook een type motorfiets: de motorfietsen die aanvankelijk moesten worden omgebouwd om aan deze wedstrijden deel te nemen worden nu ook door fabrikanten kant en klaar geleverd, zelfs voor gebruik op de weg.
10% luck
20% skill
50 % concentration power and will
5 % pleasure
50 % pain
100 % peace to remember my name ! ! !
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

tis wss van ale2 ze konden maar en halve quad betalen dus hebben ze maar iets in elkaar geflanst :lol:
Laatst gewijzigd door ProBlaster op za 12 jan, 2008 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Boers
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Boers »

ProBlaster schreef:is dat en uitdaging? :honger:

10 rondjes op het crossparkoer ? we zullen zien wie wind :duivel2: :duivel3: :duivel3:

Jij moet echt een cursus nederlands. Ik zeg dat ik niet wil springen met me quad of crossen.

Hoef niet verder dan me 1e versnelling man. Kijk is naar je eigen quad. Heb je die kappen van je quad van pakken melk gemaakt, kieren er tussen man. Standaard blaster is mooier.
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

lol man wat en zever zeg dat tegen maier he heb ik niet bij te maken noob

10% luck + 20% skill + 50 % concentration power and will + 5 % pleasure + 50 % pain is meer dan 100 procent moet ge nu ook al ne snelcursus rekenen hebben ? :?
Laatst gewijzigd door ProBlaster op za 12 jan, 2008 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Boers
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Boers »

Waarom koop je die kappen dan? :braak:

Afzeiken is helemaal niet moeilijk hoor.

Jij met je quad van 2400 euro een brommer quad is nog duurder en een 70cc brommer rijd je eruit.

Nou klaar kind :evil:
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

e je word slim maar niet slim genoeg ik heb er 2400€ kosten aan gedaan dus komt hij op 4800€

nooby !
Boers
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Boers »

ProBlaster schreef:e je word slim maar niet slim genoeg ik heb er 2400€ kosten aan gedaan dus komt hij op 4800€

nooby !

Je snap het niet.

Je quad is 2400 euro waard, dat jij zoveel aan mods doet moet jij weten. Een barossa is nog duurder man of een brommer quad.

Dat die blaster nog te snel voor jouw is zegt genoeg. Voor mij werd die 450cc injectie te langzaam op de weg.

Stop nou maar met ouwehoeren op me quad.
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Boers schreef:
ProBlaster schreef:e je word slim maar niet slim genoeg ik heb er 2400€ kosten aan gedaan dus komt hij op 4800€

nooby !

Je snap het niet.

Je quad is 2400 euro waard, dat jij zoveel aan mods doet moet jij weten. Een barossa is nog duurder man of een brommer quad.

Dat die blaster nog te snel voor jouw is zegt genoeg. Voor mij werd die 450cc injectie te langzaam op de weg.

wed de 450 te weinig voor jou :lol: wede waarom omdat je hem niet kunt gebruiken amateur je moet nu eenmaal kunnen rijden voor zo iets met en r1 moet je gewoon gas geven :lol:
Boers
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Boers »

ProBlaster schreef:
Boers schreef:

nooby !

Je snap het niet.

wed de 450 te weinig voor jou :lol: wede waarom omdat je hem niet kunt gebruiken amateur je moet nu enmaal kunnen rijden voor zo iets met en r1 moet je gewoon gas geven :lol:
Lul aub niet zo dom man. Als ik uit elke bocht volgas kom en me remmen blokken te heet worden van het in remmen van de bochten zegt genoeg. Ik rijd een supermotard 660cc stront op straat met me quad en die gast rijd al 6 jaar op supermotards.

En met die r1 quad heb je juist meer controle nodig als jouw blaster.
IzzY
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door IzzY »

Boers schreef:
ProBlaster schreef:nee dat zijn supermotards die zijn voor op de baan die gasgas heeft crossbanden :lol:

nu zoekt ge het al ergens anders he snapt ge het nu eindelijk

Van mij is nu toch ook voor op de baan. Ik wil het toch zo en wil er niet mee crossen. Ik wilde gewoon een supermotard quad met veel vermogen. Het blijft een quad, heb alleen het blok veranderd.

Tuurlijk kan er een lc4 in, maar dan net zo goed dit blok.
ben jij de bouwer van deze quad in kwestie ?
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

als die gast supermotard rijdt waarom rijd hij dan met en 660 ? al hij echt supermotard zouw rijden zouw hij met en 450 rijden :afgestudeerd:
IzzY
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door IzzY »

Boers schreef:

nooby !

Je snap het niet.

ik vind je project erg vet, en geslaagt.

maar hoe je nu reageerd vind ik erg minderwaardig van je.
je doet nu erg uit de hoogte,

cut the crap, gooi dit topic dicht.

laat boers een topic maken over ze gasgas, en post vooral veel filmpies, :duimhoog:
Plaats reactie