ProBlaster schreef:bij en lc4 zouw je nog kunnen springen bij deze nietmeer dus het is geen supermotard
Ik wil toch niet springen met me quad. Ik zal met een lc4 blok in me hand op je kop gaan springen.
zeg aub niks meer
waarom zou die breken?ProBlaster schreef:nee dat zijn supermotards die zijn voor op de baan die gasgas heeft crossbanden
nu zoekt ge het al ergens anders he snapt ge het nu eindelijk
(supermotard springen ook) als die gasgas sprinkt breekt hem
en heeft hij daar bewijs van dat ik mijn quad neuk
ik heb bewijs dat zijn quad rommel is
ProBlaster schreef:is dat en uitdaging?
10 rondjes op het crossparkoer ? we zullen zien wie wind
ProBlaster schreef:e je word slim maar niet slim genoeg ik heb er 2400€ kosten aan gedaan dus komt hij op 4800€
nooby !
Boers schreef:ProBlaster schreef:e je word slim maar niet slim genoeg ik heb er 2400€ kosten aan gedaan dus komt hij op 4800€
nooby !
Je snap het niet.
Je quad is 2400 euro waard, dat jij zoveel aan mods doet moet jij weten. Een barossa is nog duurder man of een brommer quad.
Dat die blaster nog te snel voor jouw is zegt genoeg. Voor mij werd die 450cc injectie te langzaam op de weg.
Stop nou maar met ouwehoeren op me quad.
Lul aub niet zo dom man. Als ik uit elke bocht volgas kom en me remmen blokken te heet worden van het in remmen van de bochten zegt genoeg. Ik rijd een supermotard 660cc stront op straat met me quad en die gast rijd al 6 jaar op supermotards.ProBlaster schreef:Boers schreef:ProBlaster schreef:e je word slim maar niet slim genoeg ik heb er 2400€ kosten aan gedaan dus komt hij op 4800€
nooby !
Je snap het niet.
Je quad is 2400 euro waard, dat jij zoveel aan mods doet moet jij weten. Een barossa is nog duurder man of een brommer quad.
Dat die blaster nog te snel voor jouw is zegt genoeg. Voor mij werd die 450cc injectie te langzaam op de weg.
wed de 450 te weinig voor jou wede waarom omdat je hem niet kunt gebruiken amateur je moet nu enmaal kunnen rijden voor zo iets met en r1 moet je gewoon gas geven
ben jij de bouwer van deze quad in kwestie ?Boers schreef:ProBlaster schreef:nee dat zijn supermotards die zijn voor op de baan die gasgas heeft crossbanden
nu zoekt ge het al ergens anders he snapt ge het nu eindelijk
Van mij is nu toch ook voor op de baan. Ik wil het toch zo en wil er niet mee crossen. Ik wilde gewoon een supermotard quad met veel vermogen. Het blijft een quad, heb alleen het blok veranderd.
Tuurlijk kan er een lc4 in, maar dan net zo goed dit blok.
Boers schreef:ProBlaster schreef:e je word slim maar niet slim genoeg ik heb er 2400€ kosten aan gedaan dus komt hij op 4800€
nooby !
Je snap het niet.