héhéhéJohnBeton schreef:allé, seffes moeten de scheidsrechters weer kaarten beginnen uitdelen![]()
als ze daar een boet moesten aanhangen zouden ze daar nog véél geld met verdienen


gasgas heeft wel wat meer dan 40pk , en een r1 heel wat meer dan 130pk , afhankelijk van de ouderdom zal dat zo'n 160-180pk zijnBoers schreef:oke meneer problaster, 1 daar zat zowiezo geen 350cc in maar een 450cc injectie gasgas blok.ProBlaster schreef:het is en verneukte quad dat is wat het is![]()
daar stak wss en 350 in dat ging wss even goed en 10 keer zo licht die blok dat er nu onder steekt weegt wss 60 kilo
2 die was zeker niet zo goed als het R1 blok wat er nu onder hangt.
3 het gewicht van het blok maakt niet uit aangezien hij nu 3x zoveel vermogen heeft, gasgas 40pk, R1 130pk.
4 als je niet met respect kan praten over iemand anders zijn project, en aangezien je niet weet waar je over praat.
5 ken je beter je smoel houden!![]()
maar bedankt de gene die wel normaal kunnen reageren![]()
de beunhaas van het project
ah zo , dat verklaart die 130 pk , maar tis zowiezo een vette quad , een gasgas met r1 blokBoers schreef:@ coolboyke.
op de autotestbank van tovami @ frederiks in Goes kwam er 130pk op de achterwielen uit, maar die testbank geeft veel weerstand dus vandaar 130pk.![]()
en hij zei als die op de motortestbank zou worden getest dat er dan rond 140pk uit zou komen maar dat kan niet aangezien die 2 wiel aangedreven is.
en het is een blok uit 98 zonder injectie.![]()
maar de nieuwste R1 heeft misschien wel tussen de 160 @ 180pk op de krukas.
