héhéhéJohnBeton schreef:allé, seffes moeten de scheidsrechters weer kaarten beginnen uitdelen
als ze daar een boet moesten aanhangen zouden ze daar nog véél geld met verdienen
gasgas heeft wel wat meer dan 40pk , en een r1 heel wat meer dan 130pk , afhankelijk van de ouderdom zal dat zo'n 160-180pk zijnBoers schreef:oke meneer problaster, 1 daar zat zowiezo geen 350cc in maar een 450cc injectie gasgas blok.ProBlaster schreef:het is en verneukte quad dat is wat het is
daar stak wss en 350 in dat ging wss even goed en 10 keer zo licht die blok dat er nu onder steekt weegt wss 60 kilo
2 die was zeker niet zo goed als het R1 blok wat er nu onder hangt.
3 het gewicht van het blok maakt niet uit aangezien hij nu 3x zoveel vermogen heeft, gasgas 40pk, R1 130pk.
4 als je niet met respect kan praten over iemand anders zijn project, en aangezien je niet weet waar je over praat.
5 ken je beter je smoel houden!
maar bedankt de gene die wel normaal kunnen reageren
de beunhaas van het project
ah zo , dat verklaart die 130 pk , maar tis zowiezo een vette quad , een gasgas met r1 blokBoers schreef:@ coolboyke.
op de autotestbank van tovami @ frederiks in Goes kwam er 130pk op de achterwielen uit, maar die testbank geeft veel weerstand dus vandaar 130pk.
en hij zei als die op de motortestbank zou worden getest dat er dan rond 140pk uit zou komen maar dat kan niet aangezien die 2 wiel aangedreven is.
en het is een blok uit 98 zonder injectie.
maar de nieuwste R1 heeft misschien wel tussen de 160 @ 180pk op de krukas.