Kawasaki KFx 700
Kawasaki KFx 700
Hallo
Ik heb onlangs een kaas KFX 700 van 2005 gekocht , de papieren zijn nog niet in orde en mag er nog niet mee op de baan ik doe hem regelmatig eens draaien maar het rode lampje check belt blijft branden is het van de batterij oof zo aangezien er geen instriuktieboekje bij is weet ik het niet kan iemand mij helpen of is er soms iemand die mij aan een instruktieboekje kan helpeln alvast bedankt
Marc
Ik heb onlangs een kaas KFX 700 van 2005 gekocht , de papieren zijn nog niet in orde en mag er nog niet mee op de baan ik doe hem regelmatig eens draaien maar het rode lampje check belt blijft branden is het van de batterij oof zo aangezien er geen instriuktieboekje bij is weet ik het niet kan iemand mij helpen of is er soms iemand die mij aan een instruktieboekje kan helpeln alvast bedankt
Marc
Hoi LANDINI,
dat rood lampje van "check belt" is niet van de batterij ofzow
dat gaat om de 100 uren, wat de motor gedraaid heeft, branden.
de riem van de vario moet dan gecontroleerd worden.
om het lampje uit te krijgen moet je volgende stappen ondernemen:
- contact uitschakelen.
- zitbank afnemen.
- onder de zit vind je twéé 4-polige stekkers. de ene is zwart, de andere is grijs.
- beide stekkers uit elkaar trekken en onderling verwisselen (zwart op grijs, en grijs op zwart)
- contact opzetten. het "check belt" lampje begint nu te knipperen
- contact terug uitschakelen (door het contact terug aantezetten word de bedrijfsurenteller op 0 gezet)
- beide 4-polige stekkers terug tegoei in elkaar steken (zwart op zwart en grijs op grijs)
- als je nu terug het contact aanzet zou het "check belt" lampje niet meer mogen branden
ik hoop dat je hiermee je probleem kan oplossen
dat rood lampje van "check belt" is niet van de batterij ofzow
dat gaat om de 100 uren, wat de motor gedraaid heeft, branden.
de riem van de vario moet dan gecontroleerd worden.
om het lampje uit te krijgen moet je volgende stappen ondernemen:
- contact uitschakelen.
- zitbank afnemen.
- onder de zit vind je twéé 4-polige stekkers. de ene is zwart, de andere is grijs.
- beide stekkers uit elkaar trekken en onderling verwisselen (zwart op grijs, en grijs op zwart)
- contact opzetten. het "check belt" lampje begint nu te knipperen
- contact terug uitschakelen (door het contact terug aantezetten word de bedrijfsurenteller op 0 gezet)
- beide 4-polige stekkers terug tegoei in elkaar steken (zwart op zwart en grijs op grijs)
- als je nu terug het contact aanzet zou het "check belt" lampje niet meer mogen branden
ik hoop dat je hiermee je probleem kan oplossen
-
- Quad Expert
- Berichten: 2075
- Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
- Locatie: O-Vlaanderen
- Contacteer:
doe deze maar binnen bij dealer
zo ben je zeker
zo ben je zeker
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
als je een beetje handig bent is het best zelf te doen.
ik heb normaal nog ergens een beschrijving hoe je te werk moet gaan, deze is echter wel int Duits. als je er interesse in hebt, kan ik die wel vertalen voor je.
als je niet handig bent, zou ik er niet zelf aan beginnen maar hem binnedoen bij een dealer.
ik heb normaal nog ergens een beschrijving hoe je te werk moet gaan, deze is echter wel int Duits. als je er interesse in hebt, kan ik die wel vertalen voor je.
als je niet handig bent, zou ik er niet zelf aan beginnen maar hem binnedoen bij een dealer.
Hoikawa700 schreef:Hoi LANDINI,
dat rood lampje van "check belt" is niet van de batterij ofzow
dat gaat om de 100 uren, wat de motor gedraaid heeft, branden.
de riem van de vario moet dan gecontroleerd worden.
om het lampje uit te krijgen moet je volgende stappen ondernemen:
- contact uitschakelen.
- zitbank afnemen.
- onder de zit vind je twéé 4-polige stekkers. de ene is zwart, de andere is grijs.
- beide stekkers uit elkaar trekken en onderling verwisselen (zwart op grijs, en grijs op zwart)
- contact opzetten. het "check belt" lampje begint nu te knipperen
- contact terug uitschakelen (door het contact terug aantezetten word de bedrijfsurenteller op 0 gezet)
- beide 4-polige stekkers terug tegoei in elkaar steken (zwart op zwart en grijs op grijs)
- als je nu terug het contact aanzet zou het "check belt" lampje niet meer mogen branden
ik hoop dat je hiermee je probleem kan oplossen
,
Ik heb al deze stappen ondernomen in t is gelukt vreed bedankt
Marc
Heykawa700 schreef:als je een beetje handig bent is het best zelf te doen.
ik heb normaal nog ergens een beschrijving hoe je te werk moet gaan, deze is echter wel int Duits. als je er interesse in hebt, kan ik die wel vertalen voor je.
als je niet handig bent, zou ik er niet zelf aan beginnen maar hem binnedoen bij een dealer.
Ik ben echt wek handig in die dingen en prutrs daar liefst zelf aan moest je mij die beschrijving kunnen bezorgen je zoud er mij een groot plezier mee doen je kunt het mij ook mailen beekkanthoeve@skynet.be maar mijn duits is echt wel nie goe zulle alvast vreed bedankt
Marc