yamahakoppel schreef:neen dat is mijn sjaal kris had zijn handtekening in mijn nek gezet (zuigplekske)
we waren ook net de helm gaan halen moest heel de week werken en het was druk en zaterdag pas tijd gehad
yamahakoppel schreef:neen dat is mijn sjaal kris had zijn handtekening in mijn nek gezet (zuigplekske)
we waren ook net de helm gaan halen moest heel de week werken en het was druk en zaterdag pas tijd gehad
Ow dat is airbrushen , neej echt super. Vind de helm ook top .
ja de helm moest nog vernist worden en daarom ben ik die nog gaan halen omdat iemand dat voor mij heeft gedaan omdat ik nog nooit een helm vernist had
ik zag die tekening van tijgetje op internet staan en ik dacht die wil ik hebben op mijne helm zo weet iedereen dat tijgetje voor hun rijd en het echte tijgetje is blij dat hij mee mag in de helm en niet meer zonder helm achterop
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Groetjes Kris
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
is eigenlijk de 4 van op school de doodskop is nog ni af huiswerk niet gemaakt
rarara wie heeft dit gemaakt
Groetjes Kris
Groetjes Kris