Pitbull => zo moeten ze aankomen

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
gareth
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door gareth »

Trieste lui heb je echt. Zou gelijk uit me raam hangen met me geweer en die lui afknallen en dan is 1 kogel genoeg voor 1 persoon.

Wat een mongolen zeg :x
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
snowy
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door snowy »

gvd dat vind ik echt niet meer normaal wat ze doen met die hond :x , ik heb moeten lachen toen die hond die mensen aan viel, ik ben echt een dieren vriend en zoiets te zien word ik maar razend op die hond doden die mensen doden ja.
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

efkes nuanceren, de manier in t filmke is echt klote

MAAR

AmStaffs en Bull Terriers zijn oorspronkelijk gekweekt als VECHTHONDEN

(de bull terrier zelfs om tegen stieren te vechten, krijg je een idee vd kracht)

mijn brutus is een kruising, vader Bull Terrier en moeder AmStaff (beide ouders met stamboom)
ik heb hem van zijn 3 weken en is er in maart dit jaar 8

Afbeelding

voor mij en dichte omgeving (ouders,paar vrienden) een crème van een beestje..

voor andere honden/katten/koeien/paarden is het dikke sh*t en sommige mensen kunnen beter ook niet te dicht komen

ge kunt ze nog zo goed opvoeden, eens ze bloed geproeft hebben en volwassen zijn is het om zeep en ben je gedoemd altijd uit je doppen te kijken.. het blijven (genetisch bepaalde) vechthonden tout-court

voor kids zijn ze ideaal daar hun pijngrens enorm hoog ligt...
als een kind met dezelfde kracht aan de staarten van een labrador en een pitbull trekt garandeer ik u dat de labrador bijt en de pitbull gewoon s omkijkt
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

ik geef je gelijk brutus maar je zegt het er wel bij EENS hij bloed geproefd heeft!
JR
Quad Master
Quad Master

Bericht door JR »

Bloed proeven is bij elke "grotere" hond zeker ergens aanwezig. Die van ons was met zijne kippetje bezig en wou ze ook niet met rust laten. Eens laten zien wie baas is en hij volgde mooi. Er is dan zeker een gevaar dat hij tegen je keert als je het verkeerd aanpakt. Maar op die momenten brengen lieve woordjes maar weinig op. Hij gaat nu nog (enkele weken later) naar de "crime scene" :honger: :lol: en snuffelt er eens ... Zijn nu eenmaal honden
‰ Quadracing Team
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

ja de mijne heeft al 15 kippen gemold is er ook al genoeg voor gestraft geweest en toch krijg ik dat er niet uit!
hij heeft het geproefd en vondt het lekker
het is ook wel een jachthond da zit er al in van bij de geboorte!
de_jerre
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door de_jerre »

de mijne als da schape ziet :chagarijn: elke weide da we tege komen in de zomer hebben we het zitten en border hebben de enorm lastige eigenschap alles bij een te willen drijven (in ene kring), zo heeft ze eens bij de onthaalmoeder naast ons de kinderen bij een gedreven :mrgreen: en me auto's en fietsers en lopende mense komt da kenmerk ook boven... :|
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door boss Adly »

Laat 1 ding duidelijk zijn! In het filmpje doen ze die hond niks!, die 2 mensen houden hem vast omdat die hond die jongen al gebeter heeft, laten ze hem los gaat die bijten, wat zou jij dan doen ? nou ?
Groetjes thuis!

:D
Tom#11
Quad Master
Quad Master

Bericht door Tom#11 »

boss Adly schreef:Laat 1 ding duidelijk zijn! In het filmpje doen ze die hond niks!, die 2 mensen houden hem vast omdat die hond die jongen al gebeter heeft, laten ze hem los gaat die bijten, wat zou jij dan doen ? nou ?
Ik zou in ieder geval niet reageren zoals hun daar doen, met die jeep en wapens.. :duimlaag:
Zoals het klokje thuis tikt, tikt ie waarschijnlijk bij de buren ook.
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

ik denk dat jij niet goed ziet!
da is nie bijten in mijn ogen!
ik zal u is samen zetten met mijn colega zijne hond dan zulle we is filmen en laten zien wat bijten is!
als die je vastkrijgt blijft er van jou geen stukje meer over!
als je moest weten wat een bijtkracht een pitt heeft zou je er iets van snappen!
een pitt die je vastkrijgt laat niet meer los!
dus dit is grote comedie en meer niet!
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Tom#11 schreef:
boss Adly schreef:Laat 1 ding duidelijk zijn! In het filmpje doen ze die hond niks!, die 2 mensen houden hem vast omdat die hond die jongen al gebeter heeft, laten ze hem los gaat die bijten, wat zou jij dan doen ? nou ?
Ik zou in ieder geval niet reageren zoals hun daar doen, met die jeep en wapens.. :duimlaag:
wat zou jij doen als je geen verdovings wapen ter plekken hebt en het nog wel even kan duren voordat er iemand is die er een heeft en mee kan schieten?

ik wist het toch wel :roll:

of wil je dat er nog meer gewonden vallen?
Tom#11
Quad Master
Quad Master

Bericht door Tom#11 »

Kom kom, het is een hond he.. Het is geen dolgedraaide leeuw..
Zoals het klokje thuis tikt, tikt ie waarschijnlijk bij de buren ook.
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Na een dag of wat deze discussie te hebben gevolgd toch het filmpje maar eens bekeken. En jezus, wat een malloten. Ik snap zo wie zo niet wat er nu zo lollig aan is om een hond (in feite tegen auto`s en pistolen) een weerloos dier, zo te treiteren. En dat krijsende wijf erbij, vind je het gek dat die hond los gaat.
Zelf een Rottweiler, beestje heeft geen kwaad in de zin, omdat die weet wie er de baas is.
Kennis van me had een hond, gewoon een erg lief beest, maar toen die wat ouder werd, werd de hond erg dominant. Op het laatst wilde die hond alleen naar haar luisteren, en op een gegeven moment ook niet meer. Naar hondentrainer/keurder geweest, maar was niets meer tegen te doen. Dus in laten slapen. Dat beest was ook enorm groot en sterk.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Vyrena schreef:Na een dag of wat deze discussie te hebben gevolgd toch het filmpje maar eens bekeken. En jezus, wat een malloten. Ik snap zo wie zo niet wat er nu zo lollig aan is om een hond (in feite tegen auto`s en pistolen) een weerloos dier, zo te treiteren. En dat krijsende wijf erbij, vind je het gek dat die hond los gaat.
hier zou ik graag mijn Mening over willen zeggen,

1 het dier is niet weerloos. ( je hebt het gezien toen hij los kwam )
2 wat zou jij in dat geval gedaan hebben? ( auto is beetje over dreve dat geef ik toe ) maar als jij geen middelen hebt om hem ergens in te stoppen/ verdoven wat dan? wanneer hij weer loskomt zal hij weer toeslaan. en het maakt niet uit bij wie omdat nu daar iedereen zijn vijand is. ( zo zal hij zich voelen )

dus op eerste gezicht doet de politie wat hij kan. dus ook het dier verlammen/doden.

( dit is het zelfde wanneer er mensen gegijzeld worden. als de ''politie'' kan ingrijpen en het gaat niet vlekkeloos zullen hier ook schoten vallen op de gijzelaars met gevolgen van dien)

aanschouw de hond maar als een gijzelaar die elk moment iemand kan verwonden, en die zich niet zomaar overgeeft.

en zoals eerder is gezegt wanneer een hond bloed heeft geproefd is het ''meestal'' ( niet altijd he! ligt aan de manier waardoor het komt) beter om hem te laten inslape.

dit wou ik der even over zeggen.

maar je weet niet wat er vooraf is gegaan.

ik vind het zelf aan de ene kant ook zeker zielig voor het dier. maar als er niets anders op zit. helaas jammer dan.
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

als ze de hond niet zo zot maken hoeven ze zich zo niet te weren !

Ge oogst wat ge zaait !
Plaats reactie