ik denk ad half qfb die zaak kent en als ik me niet vergis kan je de onderdelen toch ook per post laten afkomen? (correct if i'm wrong)bikersfun schreef:http://www.kapaza.be/Motoren/Quads_trik ... aster.html
denk dat sommige die zaak wel kennen ?
enkel jammer dat ik van de andere kant van belgie ben.
Wat te doen met me quad?
-
- Quadrider
- Contacteer:
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
hey,bikersfun schreef:http://www.kapaza.be/Motoren/Quads_trik ... aster.html
denk dat sommige die zaak wel kennen ?
enkel jammer dat ik van de andere kant van belgie ben.
als je nou quad-banden haalt bij een zaak in de buurt. En je laat die achterveer van die blaster van die site die je net gaf opsturen heb je dus al 2 problemen opgelost.
greetz
-
- Quad Expert
- Contacteer:
yup da was hem! heb hem eraf gehaald omdat ik het niet eerlijk zou vinden om iets te verkopen die niet in goeie staat is en niet gezien!JohnBeton schreef:Had je die vorige week toevallig op Ebay staan ?
Ik had je nog gemaild, de veiling was precies vroegtijdig gedaan, m'n broer had eventueel wel interesse.
Moest je hem uiteindelijk toch verkopen mag je altijd iets laten weten.
Heb hem zelf gekocht via ebay en zoals je kan lezen in me inleiding heb ik na de koop maar de gebreken beginnen zien
daaromp dat ik er ook nog 500 eurokes extra wil aan gevenScratch schreef:maarja hij was ook maar 1000 euro.bikersfun schreef:vind het zelf niet leik wat ik meegemaakt heb ,daardoor twijfel houden of verkopen
dan kun je verwachten dat er het een en ander aan scheelt
de betere yamaha blasters beginnen bij 1500
greetz
één ding weet ik wel zeker dat de motor nog goed is ,is een begin hè!
het is mooi dat het blok nog goed is aangezien het blok het meest waardevolle onderdeel is van de blaster.bikersfun schreef:daaromp dat ik er ook nog 500 eurokes extra wil aan gevenScratch schreef:maarja hij was ook maar 1000 euro.bikersfun schreef:vind het zelf niet leik wat ik meegemaakt heb ,daardoor twijfel houden of verkopen
dan kun je verwachten dat er het een en ander aan scheelt
de betere yamaha blasters beginnen bij 1500
greetz
één ding weet ik wel zeker dat de motor nog goed is ,is een begin hè!
hopelijk krijgt u hem snel weer helemaal goed:)
greetz
hallo,bikersfun schreef:heb een kadertje gevonden op internet
Maar hoe krijg ik hem hier ?ben van dicht aan zee en is van in de limburg dat kader
Iemand idee voor verzending?
ik had dat ook toen ik mijn quad kocht maar de verkoper was zo aardig om hem te brengen tegen meerprijs. maar voorderest als mijn quad wat had en hij moest naar quad dealer (hajotrade) huurde ik een karretjes van Pak n Bak en daar past hij precies in en koste me 15 euro als ik binnen 3 uur terug was.
greetz
Als je bij quadcentrale in kortesem kijkt
Maak de som van wat je nodig hebt en mischien is het de moeite om er heen te rijden.
Verwacht geen opgeblonken stukken maar ook geen kapote natuurlijk.
Heb je gevraagd of die kader papieren heeft ?
Anders moet ge beginnen moosen met chasis nummer
Maak de som van wat je nodig hebt en mischien is het de moeite om er heen te rijden.
Verwacht geen opgeblonken stukken maar ook geen kapote natuurlijk.
Heb je gevraagd of die kader papieren heeft ?
Anders moet ge beginnen moosen met chasis nummer
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net