banshee rij problemen
-
- Toeschouwer
banshee rij problemen
mijn banshee heeft rare verschijnselingen. hij start moeilijk en hij loopt soms op 1 cillinder hoe kan dat in het begin had hij daar geen last van. zou er vuil in het brandstof filter zitten. [/list]
- yamahakoppel
- Quad GOD
-
- Quad Expert
- Contacteer:
als hij op 1 cilinder draait wilt zggen dat er iets grondig mis is, zou beginnen met compressie test van de 2 cilinders indien deze goed is ontsteking chekken en anders naar de carbs kijken.
ook zien of je gasschuiven wel goed opengaan, het gebeurt wel eens dat er 1 opengaat terwijl de andere toe blijft
greetz
ook zien of je gasschuiven wel goed opengaan, het gebeurt wel eens dat er 1 opengaat terwijl de andere toe blijft
greetz
-
- Toeschouwer
hey mijn bougies vonken gewoon goed en het is telkens de zelfde cillinder.mx jake schreef:vuil in je brandstof filter lijkt mij onwaarschijnlijk
om dat er alleen in de tank een filter zit, en dus zou je helemaal niks geen benzine krijgen
ik denk eerder vuile of kapotte bougie
even twee nieuwe er in, en knalle maar weer
dan de carb even schoon maken van de cilinder die stopt
ook de sproeiers even nakijken op verstopping
wat ook wel eens helpt, is die 2 punten op je vliegwiel waar je pulsgever signaal van krijgt mooi schoon schuren,
als daar een beetje roest op zit kan het zijn dat hij maar van 1 punt signaal krijgt, dan vonken je bougies wel, maar voor 1 cilinder een halve slag te laat
wat ook wel eens helpt, is die 2 punten op je vliegwiel waar je pulsgever signaal van krijgt mooi schoon schuren,
als daar een beetje roest op zit kan het zijn dat hij maar van 1 punt signaal krijgt, dan vonken je bougies wel, maar voor 1 cilinder een halve slag te laat
never drive faster then your angel can fly
-
- Toeschouwer
ik snap er geen fuck van, khad benzine in een kommetje gedaan lag gewoon zand op de bodem egt bizar kheb de sproeiers schoon gemaakt hope dat hij het nu wel doet.mx jake schreef:dan de carb even schoon maken van de cilinder die stopt
zou het ook de membraam plaatjes kunnen wezen, hoe kun je testen of die nog goed zijn
-
- Quad Expert
-
- Toeschouwer
JohnBeton schreef:Ik zou je benzine tank eens leegmaken en spoelen met benzine. Daarna verse benzine in doen.
En ook de carburators eens proper maken.
ja is goede tip kheb et gistere gedaan zat behoorlijk vuil in. mar in et brandstof filter niks kheb de carbs ok een beurtje gegeven en de membraam plaatjes nagekeken, khoop dat hij het nu wel gaat doen