trekkracht smc en barossa
je zegt dat je ook een ander uitlaat hebt,dan was het ook aangeraden om de luchtfilter te vervangen.het zou een heel klienbeetje kunnen helpen maar ver wacht geen wonderen.het beste is die tandwielen.
voor of achter tot het naar uw goesting is,natuurlijk hou er ook rekening mee dat je maar met een beperkte cilinder inhoud zit en dat het nooit een pk monster zal zijn.
voor of achter tot het naar uw goesting is,natuurlijk hou er ook rekening mee dat je maar met een beperkte cilinder inhoud zit en dat het nooit een pk monster zal zijn.
IK heb de sproeiers niet gechekt, omdat de uitlaat al gedaan was bij aankoop, ik heb hem alleen vervangen door een nieuwe omdat de demper gescheurd was.
Ik heb het luchtfilter nu wel schoon gemaakt en een ander schuim ingedaan, maar dat is alleen preventie.
Ik vind wel dat de quad erg weersafhankelijk is(koud en helder, goede rij eigenschappen, mistig weer en dan minder vermogen...Mooi weer brommer dus!
Ik heb het luchtfilter nu wel schoon gemaakt en een ander schuim ingedaan, maar dat is alleen preventie.
Ik vind wel dat de quad erg weersafhankelijk is(koud en helder, goede rij eigenschappen, mistig weer en dan minder vermogen...Mooi weer brommer dus!
had Barossa 250cc, SMC captain 300cc, Bombardier ds 650cc, Can Am Renegade 800cc met Dalton Clutch kit, had een Honda 400trx, heb nu wederom een Bombardier ds 650 Baja en voor de zoon een Polaris outlaw 90